Gå til innhold

*lol*

Anbefalte innlegg

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Han har noe å leve opp til!

;oD

Skrevet

Hehe... Jeg lo godt her nå. Så fortalte jeg det til gubben, så sier han bare "are you like twelve or something?"

Forresten så er det i følge ssb.no/navn 162 i norge som heter Bleie til etternavn. ;)

Skrevet

Hehe... Jeg lo godt her nå. Så fortalte jeg det til gubben, så sier han bare "are you like twelve or something?"

Forresten så er det i følge ssb.no/navn 162 i norge som heter Bleie til etternavn. ;)

Stakkars.

Skrevet

Bleie?? haha. Det går visst an å hete Mensen og Sexe også :P og Langeballe, Dyregrov ;)

Skrevet

Bleie?? haha. Det går visst an å hete Mensen og Sexe også :P og Langeballe, Dyregrov ;)

17 som har Mensen som etternavn, 40 med Sexe, 33 Dyregrov men sannsynligvis ingen Langeballe.

Skrevet

17 som har Mensen som etternavn, 40 med Sexe, 33 Dyregrov men sannsynligvis ingen Langeballe.

Jeg tror det heter Langballe :o)

Skrevet

Hehe ;o) Skjønte det ikke før jeg sa navnet høyt. Fikk et rart blikk fra mannen da.. ;o)

Skrevet

15 som har Sæd som etternavn og 62 som heter Sædberg. Og så har vi jo 24 som heter Dunsæd.

Gjest Fikk en rar fornemmelse på tunga
Skrevet

15 som har Sæd som etternavn og 62 som heter Sædberg. Og så har vi jo 24 som heter Dunsæd.

Hvordan smaker det, tro?

Skrevet

"Hello! I'm Steve Tiss!" ...syns jeg hører det

*ler*

Gjest Persille
Skrevet

Joda, jeg har jobbet for Håkon Langballe, og han er gift med Toppen Bech :)

Skrevet

Joda, jeg har jobbet for Håkon Langballe, og han er gift med Toppen Bech :)

Hehe, du ser ikke vitsen med å lese litt flere av mine svar før du retter på meg? ;)

Gjest Persille
Skrevet

Hehe, du ser ikke vitsen med å lese litt flere av mine svar før du retter på meg? ;)

Leste ikke hele tråden - fant du det likevel?

Skrevet

Leste ikke hele tråden - fant du det likevel?

Det er ingen som heter Langeballe, men det er noen som heter Langballe.

Gjest Persille
Skrevet

Det er ingen som heter Langeballe, men det er noen som heter Langballe.

Åh - fikk ikke med meg den :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...