Gå til innhold

Noen som ser på Nannyene nå?

Anbefalte innlegg

Den mora der må da være lettere tilbakestående? Hun kan umulig ha en iq som er i nærheten av normalnivå?

Unger som spiser pizza rett fra golvet (golvteppet!) og grisens mat og har tutekopper med både saft og melk i senga?! De har aldri spist et måltid ved bordet? Grisen får mye mer oppmerksomhet enn ungene jo?!

Og faren som vil at Nannyen skal være der så ungeen lærer å oppføre seg!? Er det noen som trenger aldri så lite oppdragelse der i huset så er det mora! Jeg er rystet...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/252531-noen-som-ser-p%C3%A5-nannyene-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Aimabel

hver ang jeg ser det programmet tenker jeg at barna, eller egentlig hele familien ville fått det så mye bedre hvis barna gikk i barnehage, og mødrene jobbet. De ville fått mer struktur på livet. Dessuten er det tydelig at mødrene sliter med oppgaven, og kanskje dte kunne vært greit med litt avlastning. Sist gang var det ei som holdt skole hjemme attpåtil! Forstår ikke disse mødrene sine egne begrensninger?

Gjest Aimabel

Nå må jeg se av ren nyskjerrighet.

Gud, er det virkelig mulig? Spise grisemat og smøre avføring rundt omkring????!!?

Moren fortalte at en natt våknet hun av at ungen (som selvsagt ligger i senga deres) hadde smørt bæsj utover ansiktet hennes. Kanskje derfor hun liker grisen bedre enn ungene?!

Nå må jeg se av ren nyskjerrighet.

Gud, er det virkelig mulig? Spise grisemat og smøre avføring rundt omkring????!!?

..at moren i denne familien oppfører seg som en trassete fjortis. Hvor gammel ER hun egentlig?

Jeg, som ikke er mer enn 25 selv, skjemmes....

Annonse

Gjest Aimabel

Herregud så moren sutrer. Hun oppfører seg jo som en liten baby som ikke får viljen sin.

Hvorfor melder de seg på programmet hvis de ikke er intressert i å forandre på ting? Synes det skjer hver gang, at de blir irritert på nannyen.

Gjest Aimabel

Sitter og ser på det jeg også, helt utrolig om dette virkelig er sant....

Har sett en god del av disse programmene, men denne familien er vel det verste jeg har sett...

du så ikke den episoden med pappan som lot ungene kjøre go-cart i gata uten hjelm, fyre opp bål alene uti hagen, osv? Jeg syntes det var grusomt som pappan trakkaserte mamman. Han motarbeidet henne konsekvent. Han fikk barna til å gjøre motsatt av det moren ba dem om. Han fikk dem til å kalle mamman for "dumma"! Han fikk dem til å ta med en and og en høne inn i huset. Han kaldte ungene for pyser, hvis de ikke utfordringene hans. Det klarte jeg nesten ikke se på.

Annonse

du så ikke den episoden med pappan som lot ungene kjøre go-cart i gata uten hjelm, fyre opp bål alene uti hagen, osv? Jeg syntes det var grusomt som pappan trakkaserte mamman. Han motarbeidet henne konsekvent. Han fikk barna til å gjøre motsatt av det moren ba dem om. Han fikk dem til å kalle mamman for "dumma"! Han fikk dem til å ta med en and og en høne inn i huset. Han kaldte ungene for pyser, hvis de ikke utfordringene hans. Det klarte jeg nesten ikke se på.

*går et lys opp for sheba*:)

hehe ja den husker jeg, faren var mer enn unge selv enn pappa:)

Jo takk....den husker jeg godt... *grøsser*

Sitter og ser på det jeg også, helt utrolig om dette virkelig er sant....

Har sett en god del av disse programmene, men denne familien er vel det verste jeg har sett...

Jeg så ikke kveldens episode, men jeg syns det er nesten litt for raskt, måten de foreldrene snur på. Fra "NO WAY" til "ok, vi prøver din metode likevel".. Har gjort meg noen tanker om at det kanskje kan være skuespill, men man vet jo aldri. Og en uke? Tviler sterkt..... ;)

Jeg så ikke kveldens episode, men jeg syns det er nesten litt for raskt, måten de foreldrene snur på. Fra "NO WAY" til "ok, vi prøver din metode likevel".. Har gjort meg noen tanker om at det kanskje kan være skuespill, men man vet jo aldri. Og en uke? Tviler sterkt..... ;)

Tror ikke du er alene om og tenke sånn nei;)

Jeg blir også ganske i stuss.

Lurer også på hvor lenge slike "forvandlinger" kan vare.

Om noen kom å dikterte hverdagen min fra time til time uten at jeg selv hadde vært med på å utforme opplegget...

;-)

mvh

Og den foreldren som er mest imot det hele snur alltid på dag 3 eller 4. :o)

Det er jo ikke barneoppdragelse Nannyene driver med, men foreldreoppdragelse. Uten unntak.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...