Gjest Ustoppelig Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 For min del gjelder det sjokolade og kaker 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Topper og sko/støvler med stiletter. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Jordbær, de norske når de dukker opp på sommeren. Marsipan kan jeg motså en stund til, men så ryker viljen min og jeg kan spise en hver gang jeg handler etter det.... Pæpperkager æ knallgodt 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Rå fisk i ulike former. Får vann i munnen bare av å tenke på det. 0 Siter
Gjest Ustoppelig Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Jordbær, de norske når de dukker opp på sommeren. Marsipan kan jeg motså en stund til, men så ryker viljen min og jeg kan spise en hver gang jeg handler etter det.... Pæpperkager æ knallgodt Ååååå! Har du smakt pepperkaker, heldiggrisen! Jeg gikk pent forbi dem på butikken i dag. Men i morgen, he, he... ;o) 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Ååååå! Har du smakt pepperkaker, heldiggrisen! Jeg gikk pent forbi dem på butikken i dag. Men i morgen, he, he... ;o) Boksen ble tom på no time Vi er fem stk og alle liker de godt. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Som SDD: Sushi. Men også cola light. Og sex. Sex er vanskelig å motstå i de fleste tilfeller 0 Siter
Gjest Ustoppelig Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Som SDD: Sushi. Men også cola light. Og sex. Sex er vanskelig å motstå i de fleste tilfeller For den som har tilgang på det... 0 Siter
Glimtipper Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 For den som har tilgang på det... Ja, det er jo det, da... 0 Siter
MsSophie Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Den nye Dajm-melkesjokoladen, Cola light og røyk. 0 Siter
Gjest prøver å kutte ned Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 For den som har tilgang på det... Jeg har tilgang (mann) men han slipper meg ikke til... ;-) 0 Siter
Gjest prøver å kutte ned Skrevet 2. november 2006 Skrevet 2. november 2006 Ååååå! Har du smakt pepperkaker, heldiggrisen! Jeg gikk pent forbi dem på butikken i dag. Men i morgen, he, he... ;o) Jeg tror jeg er den eneste som ikke liker pepperkaker! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.