Gå til innhold

Hvilke fristelser greier du ikke å motstå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke?

Når du sier at "

Er du av dem som synes jeg bare skal vise meg i joggebukser og joggesko fordi jeg ikke fortjener noe annet? "

Jeg er ikke på campingtur jeg, Har ikke vært på hyttetur på mange år heller. Jeg bor som sagt midt i byen og de som er i byen kler seg ikke i slike klær så hvorfor skal jeg gjøre det liksom selv om mange synes det.

• Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

22

• fast leser

9

• ylvali1365381015

9

• Mary Poppins

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

!!?????!! Snusing er noe av det mest dødelige en kan forta seg?!!

Nei, den må du lenger ut på landet med kjære deg! Hihihihihihi..... :-)

Jeg er sikker på at det er mye mer skadelig å røyke og drikke cola light ;o)

Skrevet

Hun nevnte ikke campere i _ett eneste ord_ her. Du må ha mistolket.

Nei, men her snakkes det om folk som velger å kle seg i joggebukser og joggesko.

Det snakkes om å føle seg mere verdt hvis man har høye hæler.

Gjest Ustoppelig
Skrevet

Jeg er ikke på campingtur jeg, Har ikke vært på hyttetur på mange år heller. Jeg bor som sagt midt i byen og de som er i byen kler seg ikke i slike klær så hvorfor skal jeg gjøre det liksom selv om mange synes det.

Hvorfor synes mange at du burde det? Har noen direkte sagt det, eller er det noe du tror?

Skrevet

Hvorfor synes mange at du burde det? Har noen direkte sagt det, eller er det noe du tror?

Jeg vet ikke hvorfor de mener det, Jeg synes de er litt tette i pappen hvis de ikke synes at jeg skal ha litt kule klær.

Gjest Ustoppelig
Skrevet

Nei, men her snakkes det om folk som velger å kle seg i joggebukser og joggesko.

Det snakkes om å føle seg mere verdt hvis man har høye hæler.

Du må innrømme at det ser penere ut?

Og å velge å kle seg i joggeklær i motsetning til at noen synes at noen burde kle seg i det, er to forskjellige ting.

Gjest Ustoppelig
Skrevet

Jeg vet ikke hvorfor de mener det, Jeg synes de er litt tette i pappen hvis de ikke synes at jeg skal ha litt kule klær.

Ja, jeg er enig med deg; de må være utrolig tette i pappen.

Nå skal jeg bare ut og måle månen litt før jeg legger meg...

Natti-natt!

;O)

Skrevet

Ja, jeg er enig med deg; de må være utrolig tette i pappen.

Nå skal jeg bare ut og måle månen litt før jeg legger meg...

Natti-natt!

;O)

Den ser jeg rett utenfor soveromsvindu.

Sov godt da :o)

Gjest Ustoppelig
Skrevet

Den ser jeg rett utenfor soveromsvindu.

Sov godt da :o)

Sov godt du også!

:o)

Skrevet

!!?????!! Snusing er noe av det mest dødelige en kan forta seg?!!

Nei, den må du lenger ut på landet med kjære deg! Hihihihihihi..... :-)

Ja,da, det kan godt hende at det statistisk sett er farligere å krysse en gate. Men før du slutter å le anbefaler jeg deg til å surfe litt på snus and munnhulekreft.

Denne kreftformen er en av de

"nye store". Med denne kreftformen kan du slippe etter ca 1 år. Mange andre kreftformer varer i årevis med håp, tro og smerte.

Skrevet

Du må innrømme at det ser penere ut?

Og å velge å kle seg i joggeklær i motsetning til at noen synes at noen burde kle seg i det, er to forskjellige ting.

Du synes tydeligvis høye hæler ser penere ut.

Du faller for en slik fristelse. Du om det. Hvorfor i all verden tror du alle andre mener det? I gamle Kina mente de fleste at snørte kvinneføtter var det lekreste.

Idag grøssser vi av konsekvensene. Mange mennesker mener at kvinner som sprader rundt i høye hæler er ofre, ofre for et kjøpepress om å se lekker ut.

Det beste er om folk tenker to sekunder før de sjoppper.

Og at de venter 4 sekunder med å fordømme når de ser noen med et avvikende syn.

Skrevet

Du faller for en slik fristelse. Du om det. Hvorfor i all verden tror du alle andre mener det? I gamle Kina mente de fleste at snørte kvinneføtter var det lekreste.

Idag grøssser vi av konsekvensene. Mange mennesker mener at kvinner som sprader rundt i høye hæler er ofre, ofre for et kjøpepress om å se lekker ut.

Nå er ikke jeg fotgjenger da så derfor spiller det ingen rolle om skoene er gode å gå i eller ikke. Jeg er lei av ecco og dr martens som jeg har gått med i tredve år.

Gjest Ustoppelig
Skrevet

Jeg og mange vil nok føle oss penere i pene topper og høye heler enn i joggedress. Men jeg skjøner hva du mener. Men hvert antrekk til sitt bruk.

Du har gode argumenter og er svært reflektert synes jeg. Hvordan går du selv kledt til hverdags?

Gjest Ustoppelig
Skrevet

Jeg fordømmer ikke de med et annet syn på det.

Skrevet

Jeg tror det jeg savner mest er å ikke kunne ta meg et glass god vin til god mat - ikke for alkoholens skyld, men fordi det kompletterer måltidet.

Men 'ikke greie å motstå' er for sterkt - det er vel ingenting.

Skrevet

Tab og Pops (godteri) tror jeg det må bli, kunne leve på det jeg :-)

Skrevet

For tiden tror jeg kanskje svaret må bli sex.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...