Gå til innhold

Legger alle på seg et par kg i løpet av julen, eller er det bare meg?

Anbefalte innlegg

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Det er slik med meg, hver jul.

Skrevet

ikke jeg! går ned i jula, og opp på sommer'n... :-/

Skrevet

Det er nok bare deg som har det sånn.

Det er da ingen grunn til at man skal legge på seg i jula? ;-)

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Det er nok bare deg som har det sånn.

Det er da ingen grunn til at man skal legge på seg i jula? ;-)

LOL

;O)

hare1365380455
Skrevet

Jeg legger ikke på meg i julen, og vekta har nok noe med hvordan man lever hele året gjennom.

Skrevet

Jeg klarer vanligvis å holde vekta. Er ikke så glad i mat, og så prøver jeg å holde meg langt unna marsipan og nøtter (det legger jeg på meg mye av). Mandariner er jo "billig moro", så det spiser jeg mye av. Pleier å klare meg ganske bra iallfall.

Skrevet

Jeg tar heller av litt, jobber i butikk og der er det travelt før jul;o)

fei1365380229
Skrevet

Jeg tar heller av litt, jobber i butikk og der er det travelt før jul;o)

Er det du som jobbet på dressmann i serien "kjøpesenteret" eller :)

Skrevet

Er det du som jobbet på dressmann i serien "kjøpesenteret" eller :)

Nope:o)

Skrevet

Nei, jeg går heller ned i vekt. Jeg er vegetarianer og spiser derfor ikke den typiske julematen, og julekaker er jeg ikke spesielt glad i. Dessuten er det et himla kjør på jobben i den perioden, så jeg får løpt av meg en del kalorier:)

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Nei, jeg går heller ned i vekt. Jeg er vegetarianer og spiser derfor ikke den typiske julematen, og julekaker er jeg ikke spesielt glad i. Dessuten er det et himla kjør på jobben i den perioden, så jeg får løpt av meg en del kalorier:)

Fint å høre at det går an. Jeg får ta noen skiturer i mellom godsakene, og skjære litt ned på godsakene i tillegg.

:o)

Skrevet

Min vekt er stabil hele året!

Øker litt rett før mensen ellers ikke....

Spiser ikke søtt eller kaker, men koser meg med deilige middager! Og jul er mye deilige middager....

*nam*

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Min vekt er stabil hele året!

Øker litt rett før mensen ellers ikke....

Spiser ikke søtt eller kaker, men koser meg med deilige middager! Og jul er mye deilige middager....

*nam*

Så heldig du er da!

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...