Gå til innhold

Har du drømt noe kult i det siste?

Anbefalte innlegg

Gjest Drømmmer
Skrevet

Jeg hadde en skikkelig action-mareritt-drøm her en natt. Skremmende, men litt tøff.

Gjest ikke sign
Skrevet

Jeg har ikke drømt noe kult, nei. Men jeg har hatt mareritt! Noe med tortur og en manuell drill...... *vil glemme*

Skrevet

Jeg har ikke drømt noe kult, nei. Men jeg har hatt mareritt! Noe med tortur og en manuell drill...... *vil glemme*

I natt drømte jeg at datteren min hadde fått lus. Sikkert alle disse lusevarslene på skolen for tiden :-) Tror ikke jeg har hatt noen kule drømmer, men så er det jo ikke alt man kan fortelle om heller da ;-)

Skrevet

Ikke så kult. Jeg våknet faktisk da jeg drømte at det stod en melding til meg her på dol, men med MITT navn. Beskjeden var, nå må du slutte å skrive så mye tull-....._ Jeg og mange her vet hvem du er!

Jøss som jeg skvatt!! :)

Skrevet

Ikke så kult. Jeg våknet faktisk da jeg drømte at det stod en melding til meg her på dol, men med MITT navn. Beskjeden var, nå må du slutte å skrive så mye tull-....._ Jeg og mange her vet hvem du er!

Uff, så ekkelt da. Jeg drømte en gang at Laban var så frekk i et svar her. Kanskje vi doler for mye.. He he..

Skrevet

Uff, så ekkelt da. Jeg drømte en gang at Laban var så frekk i et svar her. Kanskje vi doler for mye.. He he..

Jeg ble invitert til å ligge på armen til SDD til jeg ble frisk av forkjølelsen - i en drøm altså! :o)

Gjest Drømmmer
Skrevet

Huff, det hørtes fælt ut.

Gjest Drømmmer
Skrevet

Huff...:)

Skrevet

Ja, jeg har vært mye inne her i det siste. Men når man ikke kan gå på jobb eller orke noe særlig, så er det greit å være her :)

Skrevet

Jeg ble invitert til å ligge på armen til SDD til jeg ble frisk av forkjølelsen - i en drøm altså! :o)

hihi, det kunne han jo tilbudt meg også. Kvakksalver som han er :) (tråden "trenger du nærhet) hehe

Skrevet

hihi, det kunne han jo tilbudt meg også. Kvakksalver som han er :) (tråden "trenger du nærhet) hehe

Åneidu, han var så snill og stueren så - kun ligge på armen. :o)

Skrevet

Jeg hadde en godt over middels ålreit type liggende i bare trusa ved siden av meg på senga her en natt - og jeg var single igjen ;o)))

Men så ringte vekkerklokka...

Skrevet

Noe må det jo være med SDD, folk drømmer jo om han både dag og natt ;)

Gjest Astrid Anker-Hansen
Skrevet

Noe må det jo være med SDD, folk drømmer jo om han både dag og natt ;)

Eller det bare virker sånn fordi Lillemus har fortalt det så mange ganger... :-D

Skrevet

Eller det bare virker sånn fordi Lillemus har fortalt det så mange ganger... :-D

Hun er ikke den eneste som har drømt om han. Det har andre her inne også fortalt.

Gjest Holder meg anonym
Skrevet

Nei, jeg drømte om at jeg og min bror hadde sex!

Jeg er skadet for livet etter den drømmen :(

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Hun er ikke den eneste som har drømt om han. Det har andre her inne også fortalt.

Jeg drømte om han _og_ musikeren i natt.

Fatter ikke hvorfor...

;o)

Skrevet

Jeg hadde en skikkelig god drøm om forrige kjæresten min i natt og det var kjipt å våkne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...