Gå til innhold

FU: Hva heter PC'en din?

Anbefalte innlegg

Gjest Calóni
Skrevet

Min heter Survivor (og nei, ingen tilknytning til den "survivor" som var på DOL for en tid siden).

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Patsi

8

• citoyen

7

• Gemini

5

• fei1365380229

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest ChiengMai
Skrevet

Den stasjonære heter Salome V, det er altså den femte Salome'n jeg har.

En av de bærbare heter Barichello, oppkalt etter en brasiliansk formel 1-kjører. Den heter det fordi den er en Acer Ferrari.

Den jeg bruker nå, en bærbar HP heter Dipsey.

Skrevet

Min heter det samme som meg (bare fornavnet) med punktum etter.

Skrevet

Mine heter Duck, Voodoobaby og Cherokee.

Bonuspoeng til de som vet hvor navnene kommer fra.

Premie til den som vet hva Mc Donalds kalte sine servere.

Skrevet

Det er skremmende mange som har navn på pc'n sin....

Alle må ha navn på PCen hvis den skal stå i nettverk. Og det er vel ganske vanlig med hjemmenettverk etterhvert. Såvidt jeg husker får man spørsmål om hva navnet skal være når man installerer Windows.

Skrevet

Laptopen på stua (den jeg sitter på nå, sambos;) heter forøvrig cumshot, fengende ;)

Skrevet

Denne her *har* faktisk ikkje noko spesielt namn, dei vi har hatt før hugsar eg ikkje, men det var noko gørrkjedeleg noko i alle fall.. Dei eg hadde sjølv før eg fikk felles pc med gemalen heitte hhv Moiraine og Verin :)

Skrevet

Tror den heter "laptop2" eller noe...

Søstra til min, den da. :)

Skrevet

PCen min heter Versting, det døpte han i datasjappa den for når jeg kjøpte delene..

Skrevet

PCen min heter Versting, det døpte han i datasjappa den for når jeg kjøpte delene..

20-cm heter min.

Skrevet

Har bare en og den heter Mashhhina. :o)

Merklig i grunnen at jeg ikke har gitt den noe ordentlig navn, jeg er fæl til å sette navn på ting.

Skrevet

Alle må ha navn på PCen hvis den skal stå i nettverk. Og det er vel ganske vanlig med hjemmenettverk etterhvert. Såvidt jeg husker får man spørsmål om hva navnet skal være når man installerer Windows.

Jammen jeg går jo ikke rundt å husker det da. Det ligger lissom bare på en lapp!

Gjest Shira12
Skrevet

Den bærbare.

Samme her, den bærbare og den stasjonære lyder navnene. Ikke mye fantasi her i gården nei ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...