Gå til innhold

Bestilte flytur til konsert-konserten avlyst

Anbefalte innlegg

Gjest consert-blues
Skrevet

Hva gjør man da?

Jeg satt på flyplassen og ventet spent på å få dra til oslo på konsert. Så fikk jeg en telefon fra en venn: konserten er avlyst. Så måtte jeg bare dra tilbake igjen, fly forbanna - bokstavelig talt.

Jeg hadde jo bestilt og betalt for tur/retur billetter som jeg ikke fikk brukt.

Er det mulig å klage til konsertarrangører om dette? Jeg synes at de som har bestilt billetter til slike arrangement skal få beskjed fortløpende når de blir kansellert.

Det hadde stått på internett noen dager i forveien, men jeg hadde ikke sjekket det, visste ikke at det var nødvendig.

(konsertbilletten får jeg jo refundert, men lurer på disse flybillettene)

Hva synes dere?

Gjest MiaMariaa
Skrevet

Du kunne vel dratt til Oslo likevel? Avlyste du hele turen (altså dro hjem fra flyplassen) bare fordi konserten var avlyst?

Gjest synddet
Skrevet

Det er fullt mulig å klage, men du får ikke igjen noe penger allikevel dessverre!

Skrevet

Nei, du får nok ikke flybillettene refundert, med mindre det er fullpris.

Jeg har opplevd det samme, og det var ikke sjangs i havet.

Gjest concert-blues
Skrevet

Du kunne vel dratt til Oslo likevel? Avlyste du hele turen (altså dro hjem fra flyplassen) bare fordi konserten var avlyst?

Det har ingen hensikt for meg å reise til oslo bare for å reise - så jeg dro bare hjem fra flyplassen.

Hotellet ringte jeg, og de var snill nok til å la meg gå selv om det var over fristen for avbestilling da.

Gjest concert-blues
Skrevet

Ok, får bare ta det som en lærepenge til neste gang da..... ALLTID sjekk daglig på nettet før man skal på konsert, og ikke bestill flybilletter før samme dagen.

Surt var det, men jeg overlever vel :)

Gjest concert-blues
Skrevet

Ok, får bare ta det som en lærepenge til neste gang da..... ALLTID sjekk daglig på nettet før man skal på konsert, og ikke bestill flybilletter før samme dagen.

Surt var det, men jeg overlever vel :)

Gjest concert-blues
Skrevet

Det er fullt mulig å klage, men du får ikke igjen noe penger allikevel dessverre!

jaja:(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...