Gå til innhold

Planer for helga folkens?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fredag:

Komme hjem til ferdig kompemiddag og ferdig hentede unger og mann :-)

Slappe av i etttermiddag - bort til en nabo etter leggetid for å ordne et innlegg til et møte på mandag

Tilbake til min kjære og drikke vin :-) OBS! MÅ huske Polet før jeg drar fra byen!

I morgen - lang frokost - rydde litt, gjøre litt reint, passe min lille søte niese noen timer

Besøk av en nabofamilie. Tips til servering? Enten bare kaffemat eller evt lørdagskos. Pizza kanskje?

Vin igjen om kvelden :-)

Søndag.....Aner ikke. Lang frokost, kanksje en tur, kanskje kirka, kanskje teater med ungene?

Deilig med helg i alle fall!!!!!

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Moraki

3

• DarkPink

3

• mrxx

2

• Hønemoren

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest den formanende pekefinger
Skrevet

Drikker du litt for mye vin kanskje? He heh

Skrevet

Det var jaggu dårlig med puling.

Det var desserten det - etter vinen i kveld og i morgen kveld :-)

Forrett: Komper

Hovedrett: Vin

Dessert: En højdare i senga :-)

Skrevet

Drikker du litt for mye vin kanskje? He heh

Å nei da...

To uker siden sist vi hadde vin nå...

Er så måteholden atte!

Skrevet

Det var desserten det - etter vinen i kveld og i morgen kveld :-)

Forrett: Komper

Hovedrett: Vin

Dessert: En højdare i senga :-)

Det var bedre:-)

Gjest Humlepungen
Skrevet

Denne kvelden blir en såkallt "litt sliten og trøtt i trynet-ete sjokolade-og se på tv" kveld. I morgen skal jeg og en veninne shoppe unødvendigheter. Ellers rolig. Søndag skal jeg i et bursdagsselskap til en bekjent.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Å, nå fikk jeg lyst til å bli med deg hjem! Det er alt for lenge siden jeg har spist potetball...

Jeg er også god på å skravle mens jeg drikker vin, så da blir jeg hele kvelden, ok?

Skrevet

Å, nå fikk jeg lyst til å bli med deg hjem! Det er alt for lenge siden jeg har spist potetball...

Jeg er også god på å skravle mens jeg drikker vin, så da blir jeg hele kvelden, ok?

Bare kom du :-)

Koselig med besøk! Vi spiser kvart på fem - rekker du det? Vinen venter vi med til ungene er lagt.

Skrevet

Denne kvelden blir en såkallt "litt sliten og trøtt i trynet-ete sjokolade-og se på tv" kveld. I morgen skal jeg og en veninne shoppe unødvendigheter. Ellers rolig. Søndag skal jeg i et bursdagsselskap til en bekjent.

Høres deilig ut!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Bare kom du :-)

Koselig med besøk! Vi spiser kvart på fem - rekker du det? Vinen venter vi med til ungene er lagt.

Jada, jeg kaster meg i bilen nå, så da rekker jeg det.

Og jeg er helt enig, vin passer best når barna er ute av syne.

Potetball er den eneste middagsretten jeg drikker melk til. Jeg ville takket nei om jeg ble tilbudt vin til det.

Skrevet

Potetball er den eneste middagsretten jeg drikker melk til. Jeg ville takket nei om jeg ble tilbudt vin til det.

Selvfølgelig drikker vi melk til kompene! Og har smør og tyttebærsyltetøy oppå dem!

Vin til komper høres grufullt ut....

Hvor bor du da? Kristiansand her!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Selvfølgelig drikker vi melk til kompene! Og har smør og tyttebærsyltetøy oppå dem!

Vin til komper høres grufullt ut....

Hvor bor du da? Kristiansand her!

Tyttebærsyltetøy? Det tror jeg at jeg bare ser på at dere spiser. Men smeltet smør må jeg ha på mine.

Kristiansand var litt langt unna *hulke*.

Da må jeg sjekke om mitt private helikopter er klart til å frakte meg...

Skrevet

Snart ferdigvasket hus, så ikveld er det sløving og film. Ikke noe vin på meg, men øl på mannen.

Lørdag blir det bibliotektur med jentene, kakebaking og mer film og sløving på kvelden.

Søndag å feie over huset igjen og lage tre retters til min mor kommer på besøk på kvelden og da må huset være strøkent og middagen perfekt. Sende barna ut med pappaen på tur, så jeg kan jobbe uforstyrret i et par timer.

Skrevet

Hvorfor passer vin best når barna er ute av syne?

*rister på hodet*

Skrevet

Tyttebærsyltetøy? Det tror jeg at jeg bare ser på at dere spiser. Men smeltet smør må jeg ha på mine.

Kristiansand var litt langt unna *hulke*.

Da må jeg sjekke om mitt private helikopter er klart til å frakte meg...

Hmmmmmm. Gjett om guttungen hadde blitt begeistret dersom mammaen hadde fått besøk av ei som kom med helikopter????!!!!

Vi har en fin parkeringsplass som du kan lande på - like nedenfor huset!

God helg!

Skrevet

Hvorfor passer vin best når barna er ute av syne?

*rister på hodet*

Synes de er så små ennå (2, 5 og 7), så vi venter som regel til de har lagt seg med å drikke vin.

Vi er ikke helt konsekvente på det, men synes altså at det fungerer fint foreløpig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...