Gå til innhold

Planer for helga folkens?

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hmmmmmm. Gjett om guttungen hadde blitt begeistret dersom mammaen hadde fått besøk av ei som kom med helikopter????!!!!

Vi har en fin parkeringsplass som du kan lande på - like nedenfor huset!

God helg!

"Vi har en fin parkeringsplass som du kan lande på - like nedenfor huset!"

Det høres veldig lovende ut :-)

God helg til deg også.

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Moraki

3

• DarkPink

3

• mrxx

2

• Hønemoren

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Synes de er så små ennå (2, 5 og 7), så vi venter som regel til de har lagt seg med å drikke vin.

Vi er ikke helt konsekvente på det, men synes altså at det fungerer fint foreløpig.

Alt er relativt osv :-)

Gjest studentmamma
Skrevet

Jeg skal jobbe med hjmmeeksamen hele helga. Får heldigvis besøk som skal være barnvakt/vaskehjelp. Men vi skal iallefall kose oss med god mat.

Skrevet

Jeg hadde en vellykket eksamen idag, så helga er satt av til baaare øl, byen og lots and lots of making løøøv med min nyeste erobring =D

Gleder meg helt utrolig!

Gjest studentmamma
Skrevet

Jeg hadde en vellykket eksamen idag, så helga er satt av til baaare øl, byen og lots and lots of making løøøv med min nyeste erobring =D

Gleder meg helt utrolig!

Alltid kjekt å være ferdig med eksamen. Hva hadde du eksamen i da? Om to uker er det juleferie for min del.

Skrevet

Alltid kjekt å være ferdig med eksamen. Hva hadde du eksamen i da? Om to uker er det juleferie for min del.

Statistisk metode. Så det verste er over =) Heldig du er som snart har jul! Jeg er bare ferdig med første, og nå går det slag i slag, men akkurat helga har jeg bare fri og nytelse =D

Skrevet

Ferdig med huset til helgen.

Kose oss med kylling og rødvin i kveld. Besøke ei gammel tante på dagen i morgen og et lite rakfisklag om kvelden. Mulig jeg også rekker en hockeykamp på ettermiddagen.

Søndag blir det lang frokost med en datter som kommer hjem om morgenen etter ei uke borte og vi har nok mye å prate om. Ut og spise på Egon om ettermiddagen/kvelden.

Skrevet

I dag er jeg en tur hos mamma og pappa. Så skal jeg besøke mitt kjære søskenbarn.

I morgen skal jeg i familieparty på dagen og fest hos meg på kvelden.

Jeg elsker helg!! :D

Gjest sofasliter
Skrevet

fredag: Ligge på sofaen

Lørdag: ligge på sofaen

Søndag: ligge på sofaen

Skrevet

Om en liten stund skal vi spise lasagne. Så er det legging av småbarn før jeg skal se på Skal vi danse. Blir vel endel tv og litt doling i kveld.

I morgen skal jeg og gubben ha hummer og hvitvin. Det blir etter at barna er i seng. Vi skal ha kjærestekveld :) Ellers venter vi litt besøk i helga.

Skrevet

Ikveld skal jeg og en venninne lage nachos sammen, drikke litt vin, og lage innbydelser til bursdagsfesten vår:)

Imorgen har jeg ikke lagt noen planer enda, enten ut å spise med venninnegjengen eller vors og byen. Tror det blir førstnevnte da jeg har tenkt å ta det rolig denne helgen pga eksamener som venter på lur.

Skrevet

I dag skal jeg skrive oppgave sammen med ei fra klassen min, blir sikkert mer skravling enn skriving...

Lørdag; Ta huset, spille Oblivion. Jeg er forlatt av min kjære som skal ha samvær.

Søndag: Spise frokost hos mamma og pappa. Skriver mer på semesteroppgave.

Herre... jeg er kjedelig! :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Gleder meg helt utrolig!

Gratulerer med vel avviklet eksamen! Ikke rart du er fornøyd med helga :-)

Skrevet

Souvlakia! Vin! Hurra!

Jeg fant forresten gresk ost i dag, slik man lager saganaki av, til 69 kr pr kg. Jeg har kjøpt Halomi før og den kostet 400 kr pr kg.

De kalte den gresk parmensan og jeg har allerede smakt at det var den riktige osten.

Skrevet

Jeg skal i bursdagsselskap fredag, lørdag og søndag. Yngste blir 11 og eldste 76.Koselig, men akk så dyr måned november er i min familie/vennekrets!

To bursdager neste helg også og en helgen etter det.

Apropos: Finnes det noen spesiell grunn til at vi synger bursdagssang på engelsk i Norge? Det er en uting med mindre det er i engelsktimen synes nå jeg!

Skrevet

Ja, jippi for helga, jeg skal jobbe lørdag kveld, og søndag er det varetelling:D

Skrevet

Jeg skal i bursdagsselskap fredag, lørdag og søndag. Yngste blir 11 og eldste 76.Koselig, men akk så dyr måned november er i min familie/vennekrets!

To bursdager neste helg også og en helgen etter det.

Apropos: Finnes det noen spesiell grunn til at vi synger bursdagssang på engelsk i Norge? Det er en uting med mindre det er i engelsktimen synes nå jeg!

Dere må da bli bra lei av bløtkake?

Skrevet

Høres ut til at helgen din blir flott. Jeg koser meg med mann og barn og synnøve svabø nå snart :) Imorgen drar han til kompis (er jo litt syk enda jeg) og min nevø kommer på overnatting. Kjempekoselig. Masse avslapping denne helgen. God helg!!

(har nok gått forbi huset ditt forresten, flott sted!!)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...