Gå til innhold

Planer for helga folkens?

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

God helg til deg!

Vin hørtes godt ut, hm, kanskje jeg skal ta meg ett lite glass i morgen.

Ellers skal jeg bare hvile ut etter noen dager på Riksen, uten mat, og litt tøffe undersøkelser (og ja, jeg syns litt synd på meg selv ;o) )

Så skal jeg starte på nye medisiner, igjen, så jeg forventer at hele Dol krysser fingrene for at det funker denne gangen :o)

Og så må jeg vaske klær, opp til flere skittentøysdunker er overbelastet :-/

Og sove, og kose meg meg god mat som jeg har fablet om hele uka.

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Moraki

3

• DarkPink

3

• mrxx

2

• Hønemoren

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ikveld: sitte på pc og daffe etter nettoppp å ha kommet hjem fra jobb.

Imorgen: se to kinofilmer på rad, halv pris imorgen.

Søndag: bare slappe av.

Skrevet

Gratulerer med vel avviklet eksamen! Ikke rart du er fornøyd med helga :-)

Takk! =D

Skrevet

Høres ut til at helgen din blir flott. Jeg koser meg med mann og barn og synnøve svabø nå snart :) Imorgen drar han til kompis (er jo litt syk enda jeg) og min nevø kommer på overnatting. Kjempekoselig. Masse avslapping denne helgen. God helg!!

(har nok gått forbi huset ditt forresten, flott sted!!)

Har du gått forbi huset vårt???!!!!

Da må du jo si hei da!!!

Men altså .... det er veldig mange hus rundt her, så det er vel litt vanskelig å finne mitt da (hvis du ikke har snust opp navn eller adresse da *s*)

Skrevet

God helg til deg!

Vin hørtes godt ut, hm, kanskje jeg skal ta meg ett lite glass i morgen.

Ellers skal jeg bare hvile ut etter noen dager på Riksen, uten mat, og litt tøffe undersøkelser (og ja, jeg syns litt synd på meg selv ;o) )

Så skal jeg starte på nye medisiner, igjen, så jeg forventer at hele Dol krysser fingrene for at det funker denne gangen :o)

Og så må jeg vaske klær, opp til flere skittentøysdunker er overbelastet :-/

Og sove, og kose meg meg god mat som jeg har fablet om hele uka.

Hei Shira12! Ble du operert eller var det undersøkelser i forkant av ny medisinering?

Håper du kan slappe av og komme deg nå da!

Regner med du har lesestoff klart? Hva leser du for tiden? Jeg holder på med Marekord av Jo Nesbø :-)

Skrevet

Har du gått forbi huset vårt???!!!!

Da må du jo si hei da!!!

Men altså .... det er veldig mange hus rundt her, så det er vel litt vanskelig å finne mitt da (hvis du ikke har snust opp navn eller adresse da *s*)

Jada det skulle sett rart ut om jeg hilste på alle hehe. Nei jeg vet ikke helt hvor du bor, men har gått i den veien som bjøro sitt hus ligger :) Hehe, tenker stadig på at kanskje du er på butikken nær der du bor. Er innom der ganske ofte :)

Gjest Shira12
Skrevet

Hei Shira12! Ble du operert eller var det undersøkelser i forkant av ny medisinering?

Håper du kan slappe av og komme deg nå da!

Regner med du har lesestoff klart? Hva leser du for tiden? Jeg holder på med Marekord av Jo Nesbø :-)

Hei.

Så koselig at du følger med på meg :o)

Jeg tok undersøkelser av tarmene, for og finne ut hvorfor de bare har trøblet seg etter stomioperasjonen min. Var ikke noe særlig behagelige undersøkelser, men nå er jeg ferdig :o)

Jeg har ikke en så veldig god tykktarm tydligvis, den oppfører seg ikke helt som den skal, men har fått medisiner for det. Så jeg satser på at det virker ganske så raskt!

Lesestoff ja, jeg leser to bøker nå, En kald dag i helvete, av Anne B Ragde, vet enda ikke helt hva jeg syns om den, må lese litt mer.

På sykehuset las jeg nesten ut Ulvenatten av Tom Egeland, og den liker jeg. Ble mer og mer spennendes til lengre jeg kom. Men nå liker jo jeg slike konspirasjonsteorier, så denne boka var noe for meg. Setter også Norge sin "fredsrolle" på spissen.

Men noen dager er jeg for sliten til og lese noe særlig, så da leser jeg guttungens Donald ;o)

Jeg leste akkurat ut Det svakeste ledd av Ingrid Berglund. I starten syns jeg den var litt kjedelig, men så tok den seg veldig opp, og jeg likte den kjempegodt. Det er også en bok som tar utgangspunkt i at "myndighetene" lurer deg, og det er mye rart som foregår blandt høyere kretser *ler* Men samtidig ble hovedpersonens tanker og lyster, små og store problemer.

Skrevet

Jada det skulle sett rart ut om jeg hilste på alle hehe. Nei jeg vet ikke helt hvor du bor, men har gått i den veien som bjøro sitt hus ligger :) Hehe, tenker stadig på at kanskje du er på butikken nær der du bor. Er innom der ganske ofte :)

Oj..... Hvorfor bruker du MIN butikk tro? Du bor da et par mil østover, ikke sant? Jobber du i nærheten kanskje? Men jeg trodde du jobbet med helse/sosialsaker i en kommune, og det er da ikke noen administrasjon akkurat her da....

Nei - nå ble jeg nysgjerrig! Er jo innom den butikken noen ganger i uka!

Skrevet

Hei.

Så koselig at du følger med på meg :o)

Jeg tok undersøkelser av tarmene, for og finne ut hvorfor de bare har trøblet seg etter stomioperasjonen min. Var ikke noe særlig behagelige undersøkelser, men nå er jeg ferdig :o)

Jeg har ikke en så veldig god tykktarm tydligvis, den oppfører seg ikke helt som den skal, men har fått medisiner for det. Så jeg satser på at det virker ganske så raskt!

Lesestoff ja, jeg leser to bøker nå, En kald dag i helvete, av Anne B Ragde, vet enda ikke helt hva jeg syns om den, må lese litt mer.

På sykehuset las jeg nesten ut Ulvenatten av Tom Egeland, og den liker jeg. Ble mer og mer spennendes til lengre jeg kom. Men nå liker jo jeg slike konspirasjonsteorier, så denne boka var noe for meg. Setter også Norge sin "fredsrolle" på spissen.

Men noen dager er jeg for sliten til og lese noe særlig, så da leser jeg guttungens Donald ;o)

Jeg leste akkurat ut Det svakeste ledd av Ingrid Berglund. I starten syns jeg den var litt kjedelig, men så tok den seg veldig opp, og jeg likte den kjempegodt. Det er også en bok som tar utgangspunkt i at "myndighetene" lurer deg, og det er mye rart som foregår blandt høyere kretser *ler* Men samtidig ble hovedpersonens tanker og lyster, små og store problemer.

Ulvenatten har jeg også lest! Likte den veldig godt! Har ikke lest den boka av Ragde, men kommer sikkert til å gjøre det om en stund...

I helga ble det litt for mye vin på meg om kveldene at jeg orket å lese. Nå skrus krana igjen for en stund! Vi så forresten en fin tysk film på TV i går kveld - fint med variasjon til alle de evindelige amerikanske filmene som sendes!

God bedring til deg :-)

Skrevet

Oj..... Hvorfor bruker du MIN butikk tro? Du bor da et par mil østover, ikke sant? Jobber du i nærheten kanskje? Men jeg trodde du jobbet med helse/sosialsaker i en kommune, og det er da ikke noen administrasjon akkurat her da....

Nei - nå ble jeg nysgjerrig! Er jo innom den butikken noen ganger i uka!

Hei. Jeg jobber innen helse. Ikke med sosialsaker :) (bare litt innblikk) Har en pasient jeg tar meg av ute der et sted :) (blandt annet)

Skrevet

Hei. Jeg jobber innen helse. Ikke med sosialsaker :) (bare litt innblikk) Har en pasient jeg tar meg av ute der et sted :) (blandt annet)

OK!

Skal kikke ekstra rundt og se om jeg ser deg :-)

Gjest Shira12
Skrevet

Ulvenatten har jeg også lest! Likte den veldig godt! Har ikke lest den boka av Ragde, men kommer sikkert til å gjøre det om en stund...

I helga ble det litt for mye vin på meg om kveldene at jeg orket å lese. Nå skrus krana igjen for en stund! Vi så forresten en fin tysk film på TV i går kveld - fint med variasjon til alle de evindelige amerikanske filmene som sendes!

God bedring til deg :-)

Takk takk :o)

Av og til kan det bli litt mye vin ja, kjenner til det ;o)

Jeg har liggendes opp til flere britisk krimfilmer som jeg skal se med tid og stunder, Thomas Lynley, basert på bøker av Elizabeth George, har lest mange av bøkene og sett noen av filmene.

Gjest Elisabeth George fan
Skrevet

Takk takk :o)

Av og til kan det bli litt mye vin ja, kjenner til det ;o)

Jeg har liggendes opp til flere britisk krimfilmer som jeg skal se med tid og stunder, Thomas Lynley, basert på bøker av Elizabeth George, har lest mange av bøkene og sett noen av filmene.

Har det blitt laget filmer? Jeg trodde bare det var TV-serie som var blitt laget jeg.

Har filmene gått på TV eller er de til salgs?

Gjest Shira12
Skrevet

Har det blitt laget filmer? Jeg trodde bare det var TV-serie som var blitt laget jeg.

Har filmene gått på TV eller er de til salgs?

Det er vel en tv-serie, men episodene er gitt ut på DVD. Så faktisk en episode nå, skikkelig god britisk krim! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...