Gå til innhold

Hvilket?

Gjest mammatillilleprinsen

Anbefalte innlegg

Gjest mammatillilleprinsen
Skrevet

Hei:)

Jeg ble mamma for noen dager siden:) tiden her hjemmer har bare hvert fantastisk:) Han er som en liten prins...Det eneste problemet er at jeg ikke har bestemmt navn enda... Her går det nå i prinsen og bebisen:P

hvilke navn syes dere er fine til gutter?

Har tenkt på Leo-Andre hva synes dere om det?

tar gjerne i mot nye forslag så jeg har litt og se på...

Mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med Oleander? Nesten det samme som dere har tenkt på :o)

Gjest Guttemamma som ikke fikk brukt disse navnene
Skrevet

Mine favoritter er:

Leonard

Aksel

August

Edvard

i tillegg til de vakre navnene som guttene mine fikk!

Skrevet

Leo er kult, og det med navn er kjempevanskelig, min yngste var rundt 4 mnd da hun fikk navn. :)

Gjest disseerpene
Skrevet

Tobias

Jacob

Sebastian

Jonathan

Benjamin

Noah

Simen

Christian

Skrevet

Leo er kjempefint, men jeg ville styrt unna Andre. "Alle" gutter med to fornavn har Andre som navn nummer to;-)

De fineste guttenavnene jeg vet om, er Viljar og Aksel. Disse er kanskje i en litt annen gate enn du tenker deg?

Gjest Flystripa
Skrevet

IKKE Andre!

Leo går bra, men det minner om en feit budbilfyr...

Mats er kort og greit.

Skrevet

Leo-Andre?! Overhode ikke min smak, men det kommer sikkert av at jeg har ekstremt negative assosiasjoner til navnet Leo og synes Andre er både slapt og kraftløst...

Men hvis du liker det så skal du selvfølgelig bruke det!

Skrevet

Hva med Oleander? Nesten det samme som dere har tenkt på :o)

Oleander er en giftig stueplante...

Skrevet

Vi leser akkurat bok om lille Leo som kler på seg... Lettere å vite hva en ille vil kalle gutter enn hva en vil kalle dem.

Skrevet

Liker nok ikke Andre, er så veldig mye brukt (skjønner jo det, er jo ikke så mange navn som passer som mellomnavn etter min mening).

Leo er fint synes jeg. Men mellomnavn til Leo er vanskelligere.

Skrevet

Oleander er en giftig stueplante...

Jøss, er det? Jeg har alltid trodd det var et navn.. Får håpe trådstarter ikke følger mitt råd da. Syns det var en god idé, anagram av det navnet hun hadde tenkt på fra før og greier! Jaja ;o)

Skrevet

Jøss, er det? Jeg har alltid trodd det var et navn.. Får håpe trådstarter ikke følger mitt råd da. Syns det var en god idé, anagram av det navnet hun hadde tenkt på fra før og greier! Jaja ;o)

Det er 6 menn som heter det så det er forsåvidt et navn også. Selv synes jeg det høres ut som en forenkling av Ole Aleksander.

Gjest ...synes denne jenta
Skrevet

Leo er fint. Teo/Theo også. Og Theodor!Jeg liker ikke André, men Andreas er flott...

Skrevet

Det er 6 menn som heter det så det er forsåvidt et navn også. Selv synes jeg det høres ut som en forenkling av Ole Aleksander.

Godt å høre at jeg ikke var helt på jordet da :o)

Jeg syns navnet er litt sært og fint på samme tid.

Skrevet

Har ikke sansen for den kombinasjonen, nei.

Hva med Leander? Det er vel litt i samme gate, men klinger bedre.

Skrevet

Liker nok ikke Andre, er så veldig mye brukt (skjønner jo det, er jo ikke så mange navn som passer som mellomnavn etter min mening).

Leo er fint synes jeg. Men mellomnavn til Leo er vanskelligere.

Leo Sebastian kanskje?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...