Gå til innhold

Har du tatt forsmak på julen?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym juledoler
Skrevet

Det eneste jeg har lesket meg med av juleprodukter ennå, er julebrus.

:)

Skrevet

For ungenes skyld har vi kjøpt pepperkaker, så de har jeg smakt på.

Har også vært veldig fristet til å kjøpe julemarsipan, men har hittil greid å overvinne fristelsen.

Skrevet

Jada pepperkaker, julebrus og julemarsipan. Jeg gleder meg til jul jeg!! :-)

Gjest kakemann
Skrevet

Jada pepperkaker, julebrus og julemarsipan. Jeg gleder meg til jul jeg!! :-)

Du gleder deg til jul for da kan du ta fatt på påskemarsipanen? Hehe ;o)

candyqueen_83
Skrevet

Nei har ikke smakt på noe juleting ennå. Eneste er risgrøt fra fjordland i juleinnpakning,men jeg forbinder ikke grøt med julen. Vi pleier ikke å spise det.

Skrevet

Du gleder deg til jul for da kan du ta fatt på påskemarsipanen? Hehe ;o)

Hehe det holder med julemarsipanen. Jeg er enig i mange her at julen begyner for tidlig i butikkene, men når julevarene først har kommet så spiser jeg gjerne jeg. Og som sagt, jeg gleder meg sinnsykt til jul for jeg slutter tidlig på skolen i år :)

Gjest Anonym juledoler
Skrevet

Hehe det holder med julemarsipanen. Jeg er enig i mange her at julen begyner for tidlig i butikkene, men når julevarene først har kommet så spiser jeg gjerne jeg. Og som sagt, jeg gleder meg sinnsykt til jul for jeg slutter tidlig på skolen i år :)

Gud, hvorfor startet jeg denne tråden! Nå må jeg ut og kjøpe marsipan...må ha det...

:o/

Skrevet

Nei. Av prinsipp rører jeg ingenting som har med jul å gjøre, før julen nærmer seg. Det er helt latterlig hvor tidlig de starter, og slikt noe vil jeg ikke støtte!

Gjest trultemor26
Skrevet

Jeg har drukket 2 flasker julebrus og spist en pakke med julemarsipan, en pakke med 5 sånne stenger vet du.

Har kjøpt en pose med julemarsipan, men den er til barnevaktene som skal sitte her i morgen kveld.

Skrevet

Kun smakt ei gang på julebrus, og kjøpt eske nr 2 med pepperkaker ;)

Skrevet

Jeg innrømmer å ha spist en pakke marsipanpølser.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg var på et hyggelig sted ved akerselva i går og der hadde de pyntet til jul med juletre og greier.

Hyggelig var det, men alt for tidlig etter min mening da.

Skrevet

Nei, men jeg har funnet ut hvor de selger verdens beste ingefærøl som jeg skal ha på julaften! :o)

Skrevet

Sitter her med Toros oransje julebrus, og har nettopp funnet ut at dette ikke er et landsdekkende produkt.

Skrevet

Nei. Ikke har jeg tenkt det, heller. Desember skal få skinne i mørket som desember skal.

Fatter ikke all denne brusdrikkingen her på Dol, forresten. I min tid (gammel) drakk ikke voksne mennesker brus. Te, kaffe, vann, saft, øl, brennevin eller vin. Men aldri brus.

Skrevet

jeg har bare spist litt julegodteri. (små marsipan griser og sjokolader formet som nisser) mmm....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...