Gjest Anonym juledoler Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Det eneste jeg har lesket meg med av juleprodukter ennå, er julebrus. 0 Siter
Tonette Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 For ungenes skyld har vi kjøpt pepperkaker, så de har jeg smakt på. Har også vært veldig fristet til å kjøpe julemarsipan, men har hittil greid å overvinne fristelsen. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Jada pepperkaker, julebrus og julemarsipan. Jeg gleder meg til jul jeg!! :-) 0 Siter
Gjest kakemann Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Jada pepperkaker, julebrus og julemarsipan. Jeg gleder meg til jul jeg!! :-) Du gleder deg til jul for da kan du ta fatt på påskemarsipanen? Hehe ;o) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Nei har ikke smakt på noe juleting ennå. Eneste er risgrøt fra fjordland i juleinnpakning,men jeg forbinder ikke grøt med julen. Vi pleier ikke å spise det. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Du gleder deg til jul for da kan du ta fatt på påskemarsipanen? Hehe ;o) Hehe det holder med julemarsipanen. Jeg er enig i mange her at julen begyner for tidlig i butikkene, men når julevarene først har kommet så spiser jeg gjerne jeg. Og som sagt, jeg gleder meg sinnsykt til jul for jeg slutter tidlig på skolen i år 0 Siter
Gjest Anonym juledoler Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Hehe det holder med julemarsipanen. Jeg er enig i mange her at julen begyner for tidlig i butikkene, men når julevarene først har kommet så spiser jeg gjerne jeg. Og som sagt, jeg gleder meg sinnsykt til jul for jeg slutter tidlig på skolen i år Gud, hvorfor startet jeg denne tråden! Nå må jeg ut og kjøpe marsipan...må ha det... :o/ 0 Siter
Idéfix Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Nei. Av prinsipp rører jeg ingenting som har med jul å gjøre, før julen nærmer seg. Det er helt latterlig hvor tidlig de starter, og slikt noe vil jeg ikke støtte! 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Jeg har drukket 2 flasker julebrus og spist en pakke med julemarsipan, en pakke med 5 sånne stenger vet du. Har kjøpt en pose med julemarsipan, men den er til barnevaktene som skal sitte her i morgen kveld. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Kun smakt ei gang på julebrus, og kjøpt eske nr 2 med pepperkaker 0 Siter
kaffepiken Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Jeg innrømmer å ha spist en pakke marsipanpølser. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Jeg var på et hyggelig sted ved akerselva i går og der hadde de pyntet til jul med juletre og greier. Hyggelig var det, men alt for tidlig etter min mening da. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Nei, men jeg har funnet ut hvor de selger verdens beste ingefærøl som jeg skal ha på julaften! ) 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Sitter her med Toros oransje julebrus, og har nettopp funnet ut at dette ikke er et landsdekkende produkt. 0 Siter
GoodTimes Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Nei. Ikke har jeg tenkt det, heller. Desember skal få skinne i mørket som desember skal. Fatter ikke all denne brusdrikkingen her på Dol, forresten. I min tid (gammel) drakk ikke voksne mennesker brus. Te, kaffe, vann, saft, øl, brennevin eller vin. Men aldri brus. 0 Siter
meg__123! Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 jeg har bare spist litt julegodteri. (små marsipan griser og sjokolader formet som nisser) mmm.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.