Glimtipper Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Nei, det ser jeg ingen grunn til. Som om det ikke er ille nok at man skal spise pepperkaker, marsipan og nøtter i halve desember. Liker ingen av delene. Og brus med sukker er kvalmende. Så der 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Nei, det er lenge til jul enda! 0 Siter
miia Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Har allerede smugspist litt ribbe, ja... Og nå er julecd'en med Gråtass på plass i bilen... Har lovet ungene å kjøpe julebrus og pepperkaker i morgen... 0 Siter
keinstein Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 I dag blir det juleøl og juleakkevitt så vidt jeg vet. Så må jeg prøvedampe årets pinnekjøtt. 0 Siter
Gjest Anonym juledoler Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 I dag blir det juleøl og juleakkevitt så vidt jeg vet. Så må jeg prøvedampe årets pinnekjøtt. Åhh, det høres nydelig ut! 0 Siter
Anki Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Sitter her med Toros oransje julebrus, og har nettopp funnet ut at dette ikke er et landsdekkende produkt. *nammenamm* Den er supergod! Jeg digger den pluss Grans julebrus (rød) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.