Gjest GA Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Fikk en sånn "Barna Synger pop-hits"-cd med i en bokpakke fra Barnas Egen Bokklubb som jeg glemte å avbestille. Den kosta opp mot 200,- og er noe av det dårligste jeg har hørt innen sjangeren "barnemusikk" Et barnekor som synger surt og uten rytme, er det noe å tilby da? Kanskje besteforeldre og foreldre synes det er sjarmerende, men å gi det ut til "hele verden"? *grøss og gru* 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 3. november 2006 Skrevet 3. november 2006 Så irriterende! Jeg kjøpte ei juleplate en gang med små barn som sang, den gikk rett i søpla! En voksen dame ledet an sangene og det var dritfalskt. grøss! Klag til forlaget kanskje? Send retur med klagebrev går kanskje også? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Synes du skal klage til bokklubben. Fortelle at dette ikke var noe å høre på. Kanskje de ikke har hørt på det selv... 0 Siter
KaVa Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Vi har en serie med barnemusikk (Barnas musikkleksikon - var det det det het, tro?) Her synger barn, av og til surt, men stort sett helt OK. Det var favoritt CDene til min eldste sønn da han var 2-5 år. Sang med så det gjallet - noe han ikke gjorde når han hørte på CDer med ren og pen voksensang.. Men dersom barnet deres også er misfornøyd, synes jeg du skal klage. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.