Gå til innhold

Hvor ofte skifter dere dolokk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kan være fint om man har svart-hvitt storrutede sjakk mønster på gulvet, men det er dog lenge sia jeg har sett et svart dasslokk (gjentar meg selv...).

Dolokkmoten er skiftende. En periode var det mye trelokk - vi hadde et på nittitallet. Så har det vært hvitt, hvitt og atter hvitt, men nå er minimalismen passé og det er "lov" med farger av alle slag, også på dolokkene.

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• kaffepiken

5

• keinstein

5

• Åsemor

4

• Lillemus

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Turkis dasslokk er heftig ;o) *lol*

Hakket værre med de mønstrete fisk-og havdolokkene i Nytt&Nyttig, da *hehe*

Eksen har det tøffeste dasslokket jeg har sett! Det er helt nøytralt i grått (tror jeg), men det nytter ikke så smelle det igjen - det er nemlig en dempefunksjon på det slik at det siger sakte igjen de siste 5 cm.... :o) Tøft!

Gjest Ask@Embla skifter ofte
Skrevet

Dolokkmoten er skiftende. En periode var det mye trelokk - vi hadde et på nittitallet. Så har det vært hvitt, hvitt og atter hvitt, men nå er minimalismen passé og det er "lov" med farger av alle slag, også på dolokkene.

Okej, jeg gir meg! ;p

Men svart, er det virkelig moderne altså?

Gjest Flystripa
Skrevet

Eksen har det tøffeste dasslokket jeg har sett! Det er helt nøytralt i grått (tror jeg), men det nytter ikke så smelle det igjen - det er nemlig en dempefunksjon på det slik at det siger sakte igjen de siste 5 cm.... :o) Tøft!

Ok, må stikke innom å prøve den dassen, da, for det høres kult ut :o)

Hør med han hvor han har kjøpt det. Burde hatt et sånt et i samlinga, ref høyere opp i tråden ;o)

Skrevet

Vi skifte dasshatt kvar vukku, vi. Røut eitt passe te klutvukku (ikkje mytji søl som visast), brunt deinn vukkua vi kanskje e litte laus i maggan, gult på solskinnsdåggå, lilla i adventstida, og lokk me pisma te fæst! *hikk*

*LOL*

Gjest Flystripa
Skrevet

*LOL*

Villa sikkert sprita opp tilværelsen, det der *hehe*

Skrevet

Med den svære ræva mi så varer de ikke lenge....

Hehe.... ;D))

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Kåre og en eller annen hadde gjort noe på det.

En gang i tida trodde mange soldater at kjønnssykdommer kunne smitte fra et dolokk.

Herrejemini gutta, det er et helvetes sted å ta en dame?

De trodde at dolokket og ikke dama var smittekilden?

LOL

Skrevet

Der datt du av. Hadet.

Neida, men jeg synes det bare var en litt tørr..."vits"!

Men for all del...;)

Skrevet

De trodde at dolokket og ikke dama var smittekilden?

LOL

Pøh.

De håpet at legen skulle tro at de ikke stakk snabben i horer på strøket.

Skrevet

Okej, jeg gir meg! ;p

Men svart, er det virkelig moderne altså?

Jeg er ikke kvalifisert på dette området, men det er jo masse fargerike dolokk i butikkene nå, så jeg tror det :o)

Derimot kan smak og behag ikke diskuteres ;o)

Skrevet

Neida, men jeg synes det bare var en litt tørr..."vits"!

Men for all del...;)

Jeg følger ingen regler.

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Pøh.

De håpet at legen skulle tro at de ikke stakk snabben i horer på strøket.

Ok. Er formen bedre?

:o)

Skrevet

Jeg skifter stadig for festet går i stykker. Hele setet blir lealaust og slik kan jeg ikke ha det.

Skrevet

Vi kjøpte hus med turkis dasslokk, så kjøpte vi et svart. :) Tror det er første gang jeg har kjøpt dolokk...

Et hus med turkis dasslokk. Litt av et utseende! :)

Gjest Calóni
Skrevet

Men lukker det seg av seg selv? ;)

Skrevet

Jeg har fortsatt det dolokket som var i huset da jeg kjøpte det. Antar det er det opprinnelige fra 1972. Vet ikke om jeg nå får tak i et som passer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...