Gå til innhold

Har det virkelig vært folk på månen?

Anbefalte innlegg

Gjest man on the m00n
Skrevet

Jeg har hørt at flagget ikke kunne ha vært slik på månen, og at skyggene ikke kan stemme. Hva tror du?

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Det er det da ingen tvil om!

:o)

Skrevet

Jeg tror det har vært folk på månen. Konspirasjonsteorier har jeg vondt for å ta på alvor.

Gjest hold opp, dumme eskapist
Skrevet

Jeg er ingeniør, og kan opplyse om at teknologien til en månelanding (med mennesker) har man hatt i flere tiår...

Gjest åff kårse
Skrevet

Mange konspirajonsteorier, men ja det har vært folk på månen...

Skrevet

Nei, det hele er filmet i Nevadaørkenen. Jorden er ikke rund heller, men flat.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei. Hele månelandinga var i regi av Stanley Kubrick. Det er noe alle vet.

Skrevet

Jeg tror nok tusenvis av uavhengige vitenskapsfolk over helde verden hadde oppdaget det om det var teater. Ingen gidder prøve seg på det.

F eks så ville filmene og bildene fra baskiden av månen avslørt alt ved sammenligning. Og vitenaskapsfolkene har fingransket dem i årtier. Noe ikke alle vet, er at månen dreier likt som jorda og viser oss på jorda samme side hele tida, så ingen har sett baksiden av månene før sonder og romfartøy ble sendt opp for å kikke bak.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...