Gå til innhold

Nå har jeg gått litt bananas på postordre...

Anbefalte innlegg

Gjest anonym shoppaholiker.
Skrevet

Det er ganske lenge siden jeg har kjøpt klær til meg selv, og har egentlig ikke så god råd heller. Men nå mangler jeg ganske mye, så nå har jeg bestilt kjole og jeans-skjørt fra H&M, bukse,støvletter og vintersko fra Ellos, bukse, to skjørt, genser og skjorte fra Laredoute og ytterjakke fra Josefssons. Aner (kremt) ikke hva det kommer til å koste. Får satse på at alt passer, ellers blir det vel en del returporto. Pleier ikke å bestille på postordre, får håpe at jeg ikke blir alt for skuffa...

Men nå må jeg stoppe, er litt redd for at jeg plutselig sitter i telefonen og bestiller treningsapparater og kjøkkenmaskiner fra Tvshop

Skrevet

Jeg har aldri, aldri skjønt hvordan folk kan kjøpe klær og sko som de ikke har prøvd. Tenk om de ikke passer? Og for noe styr å måtte sende dem tilbake?

For ikke å snakke om hvor gøy det er å kjøpe klær i butikken!

Gjest anonym shoppaholiker
Skrevet

Jeg har aldri, aldri skjønt hvordan folk kan kjøpe klær og sko som de ikke har prøvd. Tenk om de ikke passer? Og for noe styr å måtte sende dem tilbake?

Det er ikke gøy å gå i butikk med barnevogn. I dag reiv jeg ned flere bukser da jeg prøvde å komme forbi et stativ. Ikke forå snakk om at ungen vræler hvis jeg skal prøve noe på prøverommet. Hvis alt jeg bestilte er fint og passer, har jeg fått mye mer for pengene enn jeg hadde fått i butikkene her.

Skrevet

Nei det aller beste er så klart å gå i butikken å shoppe - hvis muligheten er til stede...

Men postordre er et bra alternativ for sånne som meg, som har problemer med ganglaget:-)

Det blir for mye for meg å gå rundt i butikker, og i tillegg prøve klær.

Synes det er bra å kunne prøve hjemme i ro og mak. Det hender så klart at jeg deponerer på ting & tang jeg finner når jeg er rundt omkring.

Problemet er bare det at bena ikke holder så lenge av gangen, rekker ikke å finne noe vettu :-)

Kvaliteten på de aller fleste ting jeg har handlet på postordre har vært veldig bra, faktisk.

Gjest postordrekjøper'n
Skrevet

Jeg HATER å shoppe i vanlige butikker, selv om jeg er ei jente på 24 år og ganske opptatt av klær/mote. Jeg syns derfor det er enklest å handle klær på postordre, og det er ikke noe styr å få bytta det. Portoen er gratis så lenge vekta er på et visst antall gram, og det er det som regel (mm du skal bytte et skjerf, noe jeg vil tro er ganske sjeldent...)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...