Gjest Kalle Marks Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Hei, jeg er en gutt på 16 som har en riiimelig tynn overkropp. Har flere venninner, men har problemer med å få meg kjæreste, da alle jentene på min alder går etter gutter med litt kjøtt... Gjerne eldre enn dem selv. Jeg merker at jenter som er to, tre år yngre enn meg er interessert, men den interessen er ikke gjensidig, da jeg ikke helt klarer å se meg selv sammen med en 13- eller 14-åring.. :-/ Har lite lyst til å begynne å løfte skrot "bare" pga. dette.. Jeg løper forresten best av alle på kondistester :-) Men det synes dårlig på overkroppen, hehe. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/252698-m%C3%A5-man-ha-store-muskler/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
ylvali1365381015 Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Du trenger ikke foreta deg noe som helst. Det er ikke å anbefale å drive muskelbygging før kroppen er helt utvokst. Og det er mange kropper og personligheter som appellerer til det annet kjønn. Jeg for min del har aldri likt en typisk "bolekropp". Jeg kan like en sunn og velproposjonert kropp - tynn, middels eller "tett"- men det er personlighet, integritet og sjarm som virkelig avgjør. Du er enda purung, ta det med ro! Det er ikke så vanlig at man finner en fast partner på din alder. Om du er deg selv og lever livet ditt slik du trives , _og_ samtidig er åpen og vennlig innstilt overfor nye bekjentskaper, tror jeg det vil ordne seg for deg. Denne "oppskriften" gjelder jo alle aldersgrupper og utfordringer, men et godt råd kan ikke gjentas for ofte! ;-) Dette kroppshysteriet, hvor kommer det fra? Hvorfor spør du om "man MÅ ha store muskler"??? Er det en utbredt holdning i din krets? Eller _tror_ du at det er det? For det med "boling" var regelrett harry i min krets da jeg var på din alder... Mvh, 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/252698-m%C3%A5-man-ha-store-muskler/#findComment-1995477 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Dette hjelper ikke deg stort men det er veldig vanlig at jenter på 16 år er interessert i gutter som er litt eldre. Det betyr ikke at all håp er ute altså, men vil bare si at det helt sikkert ikke er hvordan du ser ut som er grunnen til at du ikke har kjæreste:) Og du er fortsatt bare 16 år, så du har goooood tid 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/252698-m%C3%A5-man-ha-store-muskler/#findComment-1995483 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kalle Marks Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Du trenger ikke foreta deg noe som helst. Det er ikke å anbefale å drive muskelbygging før kroppen er helt utvokst. Og det er mange kropper og personligheter som appellerer til det annet kjønn. Jeg for min del har aldri likt en typisk "bolekropp". Jeg kan like en sunn og velproposjonert kropp - tynn, middels eller "tett"- men det er personlighet, integritet og sjarm som virkelig avgjør. Du er enda purung, ta det med ro! Det er ikke så vanlig at man finner en fast partner på din alder. Om du er deg selv og lever livet ditt slik du trives , _og_ samtidig er åpen og vennlig innstilt overfor nye bekjentskaper, tror jeg det vil ordne seg for deg. Denne "oppskriften" gjelder jo alle aldersgrupper og utfordringer, men et godt råd kan ikke gjentas for ofte! ;-) Dette kroppshysteriet, hvor kommer det fra? Hvorfor spør du om "man MÅ ha store muskler"??? Er det en utbredt holdning i din krets? Eller _tror_ du at det er det? For det med "boling" var regelrett harry i min krets da jeg var på din alder... Mvh, Takk for vettugt svar! Tar alt til meg. "Dette kroppshysteriet, hvor kommer det fra? Hvorfor spør du om "man MÅ ha store muskler"??? Er det en utbredt holdning i din krets? Eller _tror_ du at det er det? For det med "boling" var regelrett harry i min krets da jeg var på din alder..." Hvor kroppshysteriet kommer fra, vet jeg ikke. Jeg har planer om å studere sosiologi om en fem års tid, spør meg igjen da! :-) Og grunnen til at jeg valgte den "tabloide" overskriften, var for at folk skulle klikke på den, slik jeg skulle få svar. :-P Byssan lull.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/252698-m%C3%A5-man-ha-store-muskler/#findComment-1995487 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kalle Marks Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Dette hjelper ikke deg stort men det er veldig vanlig at jenter på 16 år er interessert i gutter som er litt eldre. Det betyr ikke at all håp er ute altså, men vil bare si at det helt sikkert ikke er hvordan du ser ut som er grunnen til at du ikke har kjæreste:) Og du er fortsatt bare 16 år, så du har goooood tid "Dette hjelper ikke deg stort men det er veldig vanlig at jenter på 16 år er interessert i gutter som er litt eldre." Joda, det er klart. Men samtidig skjønner jeg meg ikke på dem, mange av disse gutta behandler dem som dritt.. "Det betyr ikke at all håp er ute altså, men vil bare si at det helt sikkert ikke er hvordan du ser ut som er grunnen til at du ikke har kjæreste:)" Kanskje det mentale aspektet? Huffda. "Og du er fortsatt bare 16 år, så du har goooood tid :)" Joooo... Men f... Har du ikke sett "Fucking Åmål": "Du, när jag var 16 år, så var jag inte sådar populär. Men i dag, 20 år efter, är det annorlunda." "Men pappa, 20 år... Det är liksom.. 20 år..." :-/ Ok, det er forskjell på 5 og 20 år, men dog.. Takk for svar, forresten! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/252698-m%C3%A5-man-ha-store-muskler/#findComment-1995489 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ylvali1365381015 Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Takk for vettugt svar! Tar alt til meg. "Dette kroppshysteriet, hvor kommer det fra? Hvorfor spør du om "man MÅ ha store muskler"??? Er det en utbredt holdning i din krets? Eller _tror_ du at det er det? For det med "boling" var regelrett harry i min krets da jeg var på din alder..." Hvor kroppshysteriet kommer fra, vet jeg ikke. Jeg har planer om å studere sosiologi om en fem års tid, spør meg igjen da! :-) Og grunnen til at jeg valgte den "tabloide" overskriften, var for at folk skulle klikke på den, slik jeg skulle få svar. :-P Byssan lull.. ;-D Og takk for vettugt svar tilbake! Lykke til med sosiologistudier- høres interessant ut! :-) Natta! Mvh, 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/252698-m%C3%A5-man-ha-store-muskler/#findComment-1995492 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 "Dette hjelper ikke deg stort men det er veldig vanlig at jenter på 16 år er interessert i gutter som er litt eldre." Joda, det er klart. Men samtidig skjønner jeg meg ikke på dem, mange av disse gutta behandler dem som dritt.. "Det betyr ikke at all håp er ute altså, men vil bare si at det helt sikkert ikke er hvordan du ser ut som er grunnen til at du ikke har kjæreste:)" Kanskje det mentale aspektet? Huffda. "Og du er fortsatt bare 16 år, så du har goooood tid :)" Joooo... Men f... Har du ikke sett "Fucking Åmål": "Du, när jag var 16 år, så var jag inte sådar populär. Men i dag, 20 år efter, är det annorlunda." "Men pappa, 20 år... Det är liksom.. 20 år..." :-/ Ok, det er forskjell på 5 og 20 år, men dog.. Takk for svar, forresten! Jeg skjønner godt din frustrasjon altså, men det er bare så utrolig typisk 16åringer (jenter altså) å falle for de litt eldre gutta som behandler dem som dritt, mens "the nice guys" er de bare keen på å være venn med. Har vært der selv for å si det sånn og jeg var likedan. Dette gjelder ofte de populære jentene i klassen, kanskje du skal gå etter de jentene som er litt mere tilbakeholdende? Nei jeg vet ikke jeg altså, men din tid vil komme. Du virker ihvertfal som en oppegående og søt gutt:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/252698-m%C3%A5-man-ha-store-muskler/#findComment-1995495 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ylvali1365381015 Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Jeg skjønner godt din frustrasjon altså, men det er bare så utrolig typisk 16åringer (jenter altså) å falle for de litt eldre gutta som behandler dem som dritt, mens "the nice guys" er de bare keen på å være venn med. Har vært der selv for å si det sånn og jeg var likedan. Dette gjelder ofte de populære jentene i klassen, kanskje du skal gå etter de jentene som er litt mere tilbakeholdende? Nei jeg vet ikke jeg altså, men din tid vil komme. Du virker ihvertfal som en oppegående og søt gutt:) Det er bare et spesielt segment som er ute etter the badguys, det har intet med popularitet å gjøre. Det er gjerne de jentene som har ustabile forhold bak seg hva familie angår, og ikke har sunne rollemodeller i menn de kjenner. Jeg har alltid vært ganske attraktiv og pen, for å være ærlig, men har alltid følt vemmelse overfor de tøffe og egosentriske gutta, som ikke har sjel i blikket. Alltid vært tiltrukket av integritet, intelligens, humor og stor spennvidde, sanselighet og følsomhet... I tilleg til et bra utseende, selvfølgelig, men det kommer strengt tatt i andre rekke så fremt alle disse andre attraktive egenskapene er på plass. (Og vi ser bortifra abnormaliteter og nikkedukker). Forresten: er denne kalle marks virkelig 16? Har mine tvil... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/252698-m%C3%A5-man-ha-store-muskler/#findComment-1996448 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Det er bare et spesielt segment som er ute etter the badguys, det har intet med popularitet å gjøre. Det er gjerne de jentene som har ustabile forhold bak seg hva familie angår, og ikke har sunne rollemodeller i menn de kjenner. Jeg har alltid vært ganske attraktiv og pen, for å være ærlig, men har alltid følt vemmelse overfor de tøffe og egosentriske gutta, som ikke har sjel i blikket. Alltid vært tiltrukket av integritet, intelligens, humor og stor spennvidde, sanselighet og følsomhet... I tilleg til et bra utseende, selvfølgelig, men det kommer strengt tatt i andre rekke så fremt alle disse andre attraktive egenskapene er på plass. (Og vi ser bortifra abnormaliteter og nikkedukker). Forresten: er denne kalle marks virkelig 16? Har mine tvil... ;-) "Det er bare et spesielt segment som er ute etter the badguys, det har intet med popularitet å gjøre. Det er gjerne de jentene som har ustabile forhold bak seg hva familie angår, og ikke har sunne rollemodeller i menn de kjenner." Gud som du generaliserer. Og helt ærlig synes jeg resonnementet ditt er virkelig på bærtur. Ustabil familieforhold fordi man liker litt badguys? For noe tull. Som jeg allerede har skrevet likte jeg (og hele venninnegjengen min) også de litt eldre guttene da jeg var rundt 16 år, og jeg har en veldig stabil familie og foreldrene som så absolutt har vært gode rollemodeller. Det er jo ganske naturlig at jenter i 16 års alderen går etter eldre gutter da jenter modnes gjerne raskere enn gutter. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/252698-m%C3%A5-man-ha-store-muskler/#findComment-1996513 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ylvali1365381015 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 "Det er bare et spesielt segment som er ute etter the badguys, det har intet med popularitet å gjøre. Det er gjerne de jentene som har ustabile forhold bak seg hva familie angår, og ikke har sunne rollemodeller i menn de kjenner." Gud som du generaliserer. Og helt ærlig synes jeg resonnementet ditt er virkelig på bærtur. Ustabil familieforhold fordi man liker litt badguys? For noe tull. Som jeg allerede har skrevet likte jeg (og hele venninnegjengen min) også de litt eldre guttene da jeg var rundt 16 år, og jeg har en veldig stabil familie og foreldrene som så absolutt har vært gode rollemodeller. Det er jo ganske naturlig at jenter i 16 års alderen går etter eldre gutter da jenter modnes gjerne raskere enn gutter. Søk til forskningen. Det er mitt eneste råd til deg. Og det finnes selvfølgelig unntak, som i enhver annen situasjon i livet, men det fratar ikke meg poenget. :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/252698-m%C3%A5-man-ha-store-muskler/#findComment-1996578 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Søk til forskningen. Det er mitt eneste råd til deg. Og det finnes selvfølgelig unntak, som i enhver annen situasjon i livet, men det fratar ikke meg poenget. :-) Forskningen? *ler* javel... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/252698-m%C3%A5-man-ha-store-muskler/#findComment-1996891 Del på andre sider Flere delingsvalg…
keinstein Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Du vil senere forstå at du er for ung. Lev livet som det er, og vent noen år til. Det er fint med litt muskler, men damer er rare, så det er ikke så viktig som du tror eller reklamen prøver å fortelle deg. Men senere kan det være fint med litt muskler i overkroppen når vi tenker på holdning, støttemuskulatur og at du skal jobbe uten å bli så fort sliten. Det går fort å få muskler hvis du satser litt, og unngår du kosttilskudd og medisiner så holder de livet ut hvis du bruker dem litt. Det er altså ganske enkelt, men ikke oppskriften på å få damer. Det fins mange "store" drittsekker. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/252698-m%C3%A5-man-ha-store-muskler/#findComment-1996929 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kalle Marks Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Det er bare et spesielt segment som er ute etter the badguys, det har intet med popularitet å gjøre. Det er gjerne de jentene som har ustabile forhold bak seg hva familie angår, og ikke har sunne rollemodeller i menn de kjenner. Jeg har alltid vært ganske attraktiv og pen, for å være ærlig, men har alltid følt vemmelse overfor de tøffe og egosentriske gutta, som ikke har sjel i blikket. Alltid vært tiltrukket av integritet, intelligens, humor og stor spennvidde, sanselighet og følsomhet... I tilleg til et bra utseende, selvfølgelig, men det kommer strengt tatt i andre rekke så fremt alle disse andre attraktive egenskapene er på plass. (Og vi ser bortifra abnormaliteter og nikkedukker). Forresten: er denne kalle marks virkelig 16? Har mine tvil... ;-) Hei og takk igjen. Lurer litt på hva du mener med dette: "Forresten: er denne kalle marks virkelig 16? Har mine tvil... ;-) " Det er ikke et registrert nick, men det er også en grunn til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/252698-m%C3%A5-man-ha-store-muskler/#findComment-1997086 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kalle Marks Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Du vil senere forstå at du er for ung. Lev livet som det er, og vent noen år til. Det er fint med litt muskler, men damer er rare, så det er ikke så viktig som du tror eller reklamen prøver å fortelle deg. Men senere kan det være fint med litt muskler i overkroppen når vi tenker på holdning, støttemuskulatur og at du skal jobbe uten å bli så fort sliten. Det går fort å få muskler hvis du satser litt, og unngår du kosttilskudd og medisiner så holder de livet ut hvis du bruker dem litt. Det er altså ganske enkelt, men ikke oppskriften på å få damer. Det fins mange "store" drittsekker. Takk for ditt svar, setter pris på det. Jeg er klar over alt du skriver da, det er bare litt vanskelig å ha det langt framme i hodet noen ganger. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/252698-m%C3%A5-man-ha-store-muskler/#findComment-1997092 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fluxing Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Du trenger ikke foreta deg noe som helst. Det er ikke å anbefale å drive muskelbygging før kroppen er helt utvokst. Og det er mange kropper og personligheter som appellerer til det annet kjønn. Jeg for min del har aldri likt en typisk "bolekropp". Jeg kan like en sunn og velproposjonert kropp - tynn, middels eller "tett"- men det er personlighet, integritet og sjarm som virkelig avgjør. Du er enda purung, ta det med ro! Det er ikke så vanlig at man finner en fast partner på din alder. Om du er deg selv og lever livet ditt slik du trives , _og_ samtidig er åpen og vennlig innstilt overfor nye bekjentskaper, tror jeg det vil ordne seg for deg. Denne "oppskriften" gjelder jo alle aldersgrupper og utfordringer, men et godt råd kan ikke gjentas for ofte! ;-) Dette kroppshysteriet, hvor kommer det fra? Hvorfor spør du om "man MÅ ha store muskler"??? Er det en utbredt holdning i din krets? Eller _tror_ du at det er det? For det med "boling" var regelrett harry i min krets da jeg var på din alder... Mvh, At man ikke skal drive styrketrening før man er utvokst er bullshit. Det finnes ingen bevis for at det er skadlig.Fotball/håndball er bevislig skadlig, dvs mange får varige meen og akutte skader. Absolut alle burde bygge muskler. Det vil si trene styrke. Man trenger ikke driver frivektstrening men det er det som funger best. Men man må trene tungt nok men ikke heller ikke for tungt Men man må ikke ha store muskler, men det er værre om de er for små, for da får du garantert vondter både her og der. Tung nok styrketrening er noe av det mest effektive for å forhindre beinskjørhet. Hva er boling? Er det trening?? Hvorfor forbinde trening med kroppshysteri? Det er kropshysteriet som er problemet ikke treningen. Det virke som om mange tror at man blir seede ut som en pro bodybulder hvis man løfter jern. Men du kan jo prøve og se om du klarer det. Hvis du trener deg frem til en velfungerende kropp så vil også selvtiliten også komme. Men hvis man tror man vil føle seg bedre med litt mere muskler så hvorfor ikke prøve. Man kan jo bare slutt hvis man ikke liker det.Hvis man liker og løpe langt så er det ikke noen fordel med for mye muskler fordi mere muskler trenger mere oksygen. Men det er ikke dermed sagt at man ikke skal trene med vekter, det bør alle. Noen punkter hvis du vil få litt mere kjøtt *Ligg unna doping *spis nok mat *tren riktig. Hvor alle tre er like viktig. Fokuset "hvis jeg får større muskler så drar jeg damer" er feil. Hvis litt mere muskler gir deg bedre selvtilit så vil du tjene på selvtiliten og det drar damer. Om ikke større muskler drar damer så vil du få masse kropslige og mentale bonuser hvis du gjør det rette. Alle trenger selvfølgelig ikke store muskler, men man trenger store nok. sjekk www.treningsforum.no 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/252698-m%C3%A5-man-ha-store-muskler/#findComment-1997388 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ylvali1365381015 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 At man ikke skal drive styrketrening før man er utvokst er bullshit. Det finnes ingen bevis for at det er skadlig.Fotball/håndball er bevislig skadlig, dvs mange får varige meen og akutte skader. Absolut alle burde bygge muskler. Det vil si trene styrke. Man trenger ikke driver frivektstrening men det er det som funger best. Men man må trene tungt nok men ikke heller ikke for tungt Men man må ikke ha store muskler, men det er værre om de er for små, for da får du garantert vondter både her og der. Tung nok styrketrening er noe av det mest effektive for å forhindre beinskjørhet. Hva er boling? Er det trening?? Hvorfor forbinde trening med kroppshysteri? Det er kropshysteriet som er problemet ikke treningen. Det virke som om mange tror at man blir seede ut som en pro bodybulder hvis man løfter jern. Men du kan jo prøve og se om du klarer det. Hvis du trener deg frem til en velfungerende kropp så vil også selvtiliten også komme. Men hvis man tror man vil føle seg bedre med litt mere muskler så hvorfor ikke prøve. Man kan jo bare slutt hvis man ikke liker det.Hvis man liker og løpe langt så er det ikke noen fordel med for mye muskler fordi mere muskler trenger mere oksygen. Men det er ikke dermed sagt at man ikke skal trene med vekter, det bør alle. Noen punkter hvis du vil få litt mere kjøtt *Ligg unna doping *spis nok mat *tren riktig. Hvor alle tre er like viktig. Fokuset "hvis jeg får større muskler så drar jeg damer" er feil. Hvis litt mere muskler gir deg bedre selvtilit så vil du tjene på selvtiliten og det drar damer. Om ikke større muskler drar damer så vil du få masse kropslige og mentale bonuser hvis du gjør det rette. Alle trenger selvfølgelig ikke store muskler, men man trenger store nok. sjekk www.treningsforum.no Når jeg snakker om skadelig muskelbygging er det ikke styrketrening eller det å holde seg i form jeg tenker på. Allsidig aktivitet er da bra, det er noe alle vet. (Også jeg! :-)) Trening kombinert med sunn fornuft er alltid å anbefale! :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/252698-m%C3%A5-man-ha-store-muskler/#findComment-1997690 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fluxing Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Når jeg snakker om skadelig muskelbygging er det ikke styrketrening eller det å holde seg i form jeg tenker på. Allsidig aktivitet er da bra, det er noe alle vet. (Også jeg! :-)) Trening kombinert med sunn fornuft er alltid å anbefale! :-) På meg så virket du som om du ikke så på "jernpumping" som noe negativt og ikks så på det som sunn trening. For meg er boling bruk av stereioder ikke trening med vekter. Allt er feil hvis du har feil innstilling. Å bygge muskler er positivt for alle fra den hengslete tenåringem med lutende skuldre til bestemor på gamlehjemet. Så poenget er Store nok og sterke nok muskler gir utrolig mange helsemessige gevinster. Og som sagt så har du en sterk sunn kropp så vil du også føle deg bedre. Men jeg mener ikke at alle skal ha seg som mål å ta 200kg i benken, men bli sterk nok til sitt behov. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/252698-m%C3%A5-man-ha-store-muskler/#findComment-1998255 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Når du blir noen år eldre, kommer nok også jentene på din alder til å forstå at det ikke bare er utseendet som teller. Er du fornøyd selv, er det ingen grunn til å begynne å gjøre noe med saken, så lenge du allerede er i god form. Det er bare bra at du ikke interesserer deg for 13-14-åringer. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/252698-m%C3%A5-man-ha-store-muskler/#findComment-2005973 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zakkoo Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Hvis du vil ha dame på 16, må du nok løfte litt ja. Men det er ikke bra å løfte vekter før man er rundt 18-19. Vent til da. Når du kommer dit er sikkert en del småchicks interessert også. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/252698-m%C3%A5-man-ha-store-muskler/#findComment-2113454 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zakkoo Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Du vil senere forstå at du er for ung. Lev livet som det er, og vent noen år til. Det er fint med litt muskler, men damer er rare, så det er ikke så viktig som du tror eller reklamen prøver å fortelle deg. Men senere kan det være fint med litt muskler i overkroppen når vi tenker på holdning, støttemuskulatur og at du skal jobbe uten å bli så fort sliten. Det går fort å få muskler hvis du satser litt, og unngår du kosttilskudd og medisiner så holder de livet ut hvis du bruker dem litt. Det er altså ganske enkelt, men ikke oppskriften på å få damer. Det fins mange "store" drittsekker. Damer er rare, ja. De tiltrekkes først og fremst av "mystiske drittsekker" som behandler dem stygt. Jeg leste en bok om "Hvordan sjekke opp damer", og man må for all del ikke fortelle dem at du er interessert før det har gått flere måneder, gjerne slenge litt dritt til dem og få dem til å tro at du er interessert i andre damer osv... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/252698-m%C3%A5-man-ha-store-muskler/#findComment-2113455 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.