Gå til innhold

Hvor kjøpe kule boksershortser?

Anbefalte innlegg

Gjest BareAnna
Skrevet

Hvor finner jeg boksershorts til menn med morsome motiv?

Og stemmer det at boksershorts i silke er behagelig?

Og hvordan i alle dager vet man vilken størrelse man kjøper? (til bror, nære kompiser)

Tenker på julegaver jeg da... :=)

Skrevet

Vet ikke alt, men silke er ikke behagelig, og størrelsen finner du ved å få livvidden.

Skrevet

De fleste menn jeg har snakket med sier at tettsittende boksere i bomull eller bomullsblanding er mest behagelig da de også gir litt støtte til godsakene.

Poden på 8 har ikke behov for så mye støtte akkurat så han elsker sine "silkeboksere". :o)

Personlig synes jeg også tettsittende boksere er mest sexy...

Skrevet

De der silkeboxerne var visstnok bare no dritt, "alt" hang og slang...

Gjest Calóni
Skrevet

Det er vel gjerne slik at de som er litt yngre liker silkeboksere, men at de som trenger mer støtte liker tettsittende. Jeg vet ikke om det finnes butikker som er "kjent" for stor utvalg, men alle butikker har noen morsomme/stilige. Jeg har iallfall kjøpt boxere på Cubus, H&M og Dressmann når jeg har kjøpt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...