Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjelder blodprøve, men sykeleier visste ikke hva det skulle måle...

Så jeg spør dere, hva måler det/hva er det?

Gjest Calóni
Skrevet

Er ikke metaboliske forbrenning, da? Kan det være stoffskiftet de ville undersøke?

Men jeg bare gjetter nå, jeg vet ikke.

Skrevet

Er ikke metaboliske forbrenning, da? Kan det være stoffskiftet de ville undersøke?

Men jeg bare gjetter nå, jeg vet ikke.

Jeg trodde også det, men i følge de sparsomme opplysningene jeg har, kan det også bety mer....

Og jeg er av den nysgjerrige typen, vet du, må vite alt!

Takker for svar, Calòni.

Gjest folkeopplyseren
Skrevet

Jeg trodde også det, men i følge de sparsomme opplysningene jeg har, kan det også bety mer....

Takker for svar, Calòni.

"Og jeg er av den nysgjerrige typen, vet du, må vite alt!"

Uruguay vant det første fotball-VM, etter å ha slått Argentina 4-2 i finalen. Året var 1930.

Skrevet

"Og jeg er av den nysgjerrige typen, vet du, må vite alt!"

Uruguay vant det første fotball-VM, etter å ha slått Argentina 4-2 i finalen. Året var 1930.

Elsker forball, men spørs hvor lenge den informasjonen vil sitte...

Tenkte mest på blodprøven akkurat i det innlegget. Spurte blodprøvetaker som igjen spurte noen andre på blodprøveavdelingen, men ingen visste.

*lol*

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Takk for linkene! For min del gjelder det medisiner, men aner ikke sammenhengen....Medisiner nedbrytes vel i leveren? Her er jeg helt blåøyd, altså!

Jeg prøvde å google litt til, men jeg fant ikke noe fornuftig svar til deg. Kanskje NHD kan gi et svar?

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Jeg tror jeg ble litt klokere av disse linkene!

Du er en engel som setter himmel og jord i bevegelse for å hjelpe!

Mange klemmer til deg!

Bare hyggelig å være til hjelp.

Klemmer tilbake til deg!

:o)

Gjest Calóni
Skrevet

Takker for svar, Calòni.

Det er ofte slik at om man er bekymret, og begynner å spekulere, så blir man bare enda mer bekymret. Det beste er å spørre legen din om hva han skal med blodet ditt :)

Skrevet

Det er ofte slik at om man er bekymret, og begynner å spekulere, så blir man bare enda mer bekymret. Det beste er å spørre legen din om hva han skal med blodet ditt :)

Jeg bekymrer meg ikke, er bare nysgjerrig. Og ja, jeg skal spørre legen min!

Generelt synes jeg leger kan fortelle oss om hva de tar prøver av.... Det er jo vårt blod, vårt liv.

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg bekymrer meg ikke, er bare nysgjerrig. Og ja, jeg skal spørre legen min!

Generelt synes jeg leger kan fortelle oss om hva de tar prøver av.... Det er jo vårt blod, vårt liv.

Ja..du må spørre mer, bare :)

Legen min pleier å si til meg feks "vi må ta noen prøver for å sjekke om du har ditt og datt og for å utelukke det og det". Men om han skulle gå inn på hva hver prøve betyr, og hvordan det fungerer, og hva nøyaktig som sjekkes, så tror jeg at han måtte ha booket en trippeltime til hver pasient ;)

Skrevet

Ja..du må spørre mer, bare :)

Legen min pleier å si til meg feks "vi må ta noen prøver for å sjekke om du har ditt og datt og for å utelukke det og det". Men om han skulle gå inn på hva hver prøve betyr, og hvordan det fungerer, og hva nøyaktig som sjekkes, så tror jeg at han måtte ha booket en trippeltime til hver pasient ;)

Det er sant :)

Jeg bruker endel medisiner, så stort sett vet jeg hva han tester, og er glad for det. Denne gangen var det en sykehuslege som ordnet testene og derfor visste jeg ikke hva han hadde krysset på. Og når ikke lab.arbeideren visste det, begynte jeg å lure....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...