Gå til innhold

Julegaver til gutter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe julegaver til to gutter på 11 år og 9 år men hva kan jeg kjøpe utenom dataspill som denne aldersgruppen synes er gøy å få?

takk takk for alle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henger meg på litt her, har en 11-årig gutt jeg må kjøpe til... Tidligere har jeg kjøpt klær og bøker til han.

Skrevet

CD, lego, puslespill for større barn, modellfly hvis de er interessert i det.. Det vfinnes utrolig mange kule spill på Toys R us. :) Spill man må være aktive for å spille, ikke bare "kjedelige" brettspill. Ikke er de dyre heller.

Skrevet

CD, lego, puslespill for større barn, modellfly hvis de er interessert i det.. Det vfinnes utrolig mange kule spill på Toys R us. :) Spill man må være aktive for å spille, ikke bare "kjedelige" brettspill. Ikke er de dyre heller.

Høres bra ut- hva heter spillene? og hva slags spill er det?

Skrevet

Fotball, bok, dvd, gymbag.

Hva er poppis om dagen av dvd er da?

Kjenner så lite til det her. Har du noen cd tips også?

Skrevet

Min på 12 ønsker seg videokamera og ekte snowboard.

Men ny fotball, ps2 spill,cd,dvd står nok også på listen...Ja og skateboard da :)

Skrevet

12-åringen ønsker seg bøker, bøker og atter bøker. 10-åringen ønsker seg litt av hvert, både bøker, brettspill, div "mekkesaker" osv

Men de skal begge få bærbar pc en gang før jul så det blir nok ikke så mye gaver ellers i år. Selv om de har jobbet for laptop'ene så synes jeg det blir dumt å "lesse på" med flere ting rundt samme tid.

hare1365380455
Skrevet

Hva er poppis om dagen av dvd er da?

Kjenner så lite til det her. Har du noen cd tips også?

Kanskje Ice Age 2 eller Nanny McPhee? *usikker*

Skrevet

Hodelykt / avansert lommelykt (med farger, blinking eller andre funksjoner, kanskje spesielt til den yngste)

Skihansker, dyre "merkeluer" - spør i en sportsbutikk hva som er på moten nå

Kniv, turøks, oppblåsbart liggeunderlag (sistnevnte er relativt dyrt) - hvis de bedriver litt friluftsliv

Fantasy-bøker

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...