Gå til innhold

Jeg vil komme med en anbefaling...

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.pandora.com

Det er ganske morsomt, for alle med en liten eller stor musikkinteresse. Du skriver inn et band/en sang/et album du liker og de finner det du ber om og lignende sanger/artister. Veldig kuult :)

Gjest svenska sångboken
Skrevet

Den har vært anbefalt her før!!! Kan du ikke søke før du legger noe ut??!? Makan!

Gjest mandolina
Skrevet

Den har vært anbefalt her før!!! Kan du ikke søke før du legger noe ut??!? Makan!

Ikke så hissig da. Det for være litt rom for alle forumet heter åpent forum.

Skrevet

Rolig nå, tenk på blodtrykket.

Skrevet

Jobber du som vaktmester her?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Enig!?! Herregud! - altså!!!!!

&%%#/¤)(#)¤/&/"#

FAAAAAAAAAAAAAEN!

Skrevet

Jeg har ikke sett denne anbefalingen til Pandora før så jeg synes det er kjempefint at den kom, så det så.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

De fant ikke Bjørn Afselius :(

Men jeg får prøve igjen med andre artister en annen gang.

I motsetning til surpompen under her, så syns jeg ikke at det er livsfarlig om noe legges ut flere ganger. Ikke kan jeg huske at denne er lagt ut før, heller.

Skrevet

Det sier jeg om ditt innlegg òg. Makan!!!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Et lite tips: Sjekk noen tråder lenger opp på siden her.

Tror du ikke "svenska sångboken" kom med sin anbefaling ETTER deg? At det går an!

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Et lite tips: Sjekk noen tråder lenger opp på siden her.

Tror du ikke "svenska sångboken" kom med sin anbefaling ETTER deg? At det går an!

Kanskje en liten ertekrok?

;o)

Skrevet

Kult, kult, kult! Jeg har prøvd å komme på "Sweet dreams of you" med Patsy Cline i evigheter.

Takk og takk. Den skal jeg bruke mye (Pandora).

:)

Skrevet

Har brukt den i noen mnd allerede. Har mange radio stasjoner på den :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...