Glimtipper Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 http://www.pandora.com Det er ganske morsomt, for alle med en liten eller stor musikkinteresse. Du skriver inn et band/en sang/et album du liker og de finner det du ber om og lignende sanger/artister. Veldig kuult 0 Siter
Gjest svenska sångboken Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Den har vært anbefalt her før!!! Kan du ikke søke før du legger noe ut??!? Makan! 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Den har vært anbefalt her før!!! Kan du ikke søke før du legger noe ut??!? Makan! Ikke så hissig da. Det for være litt rom for alle forumet heter åpent forum. 0 Siter
Osiris Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Den har vært anbefalt her før!!! Kan du ikke søke før du legger noe ut??!? Makan! Rolig nå, tenk på blodtrykket. 0 Siter
McLoud Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Den har vært anbefalt her før!!! Kan du ikke søke før du legger noe ut??!? Makan! Jobber du som vaktmester her? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Den har vært anbefalt her før!!! Kan du ikke søke før du legger noe ut??!? Makan! Enig!?! Herregud! - altså!!!!! &%%#/¤)(#)¤/&/"# FAAAAAAAAAAAAAEN! 0 Siter
Mista nikket Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Den har vært anbefalt her før!!! Kan du ikke søke før du legger noe ut??!? Makan! Jeg har ikke sett denne anbefalingen til Pandora før så jeg synes det er kjempefint at den kom, så det så. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 De fant ikke Bjørn Afselius Men jeg får prøve igjen med andre artister en annen gang. I motsetning til surpompen under her, så syns jeg ikke at det er livsfarlig om noe legges ut flere ganger. Ikke kan jeg huske at denne er lagt ut før, heller. 0 Siter
hidi Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Den har vært anbefalt her før!!! Kan du ikke søke før du legger noe ut??!? Makan! Det sier jeg om ditt innlegg òg. Makan!!! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Et lite tips: Sjekk noen tråder lenger opp på siden her. Tror du ikke "svenska sångboken" kom med sin anbefaling ETTER deg? At det går an! 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Et lite tips: Sjekk noen tråder lenger opp på siden her. Tror du ikke "svenska sångboken" kom med sin anbefaling ETTER deg? At det går an! Kanskje en liten ertekrok? ;o) 0 Siter
GoodTimes Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Kult, kult, kult! Jeg har prøvd å komme på "Sweet dreams of you" med Patsy Cline i evigheter. Takk og takk. Den skal jeg bruke mye (Pandora). 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Har brukt den i noen mnd allerede. Har mange radio stasjoner på den 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Takk for godt tips! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.