Gå til innhold

ukens høydepunkt

Anbefalte innlegg

Skrevet

En helt vanlig uke, hva er høydepunkt(ene) for deg? Hva gjør du utenom det vanlige (hus,jobb og familie) som setter en spiss på tilværelsen?

Jeg selv gleder meg over at det er lotto på lørdagene:) Men vinner jeg? hehe

Ønsker inspirasjon! :)

Skrevet

Hmmmm, tja hva er høydepunktene. Synes jo jeg har daglige høydepunkt når barna har lagt seg og jeg får litt ro i sjelen.

Ellers har jeg vel ingen regelmessige høydepunkt.

Skrevet

Hmmmm, tja hva er høydepunktene. Synes jo jeg har daglige høydepunkt når barna har lagt seg og jeg får litt ro i sjelen.

Ellers har jeg vel ingen regelmessige høydepunkt.

Tid til seg selv er høydepunkt ja. Det kan man tillate seg å si. Jeg synes det er knallgodt å sitte helt i stillheten å kjenne roen :)

Da barna var mindre så var det nesten som et høydepunkt å få gå på butikken alene ;)

Gjest Elextra
Skrevet

Fast høydepunkt er selvfølgelig helgen, både frokostene, hyggelige ting vi gjør sammen og kanskje særlig kveldene etter at barna har lagt seg.

I ukedagene går det vel mye i ett...

Skrevet

Fast høydepunkt er selvfølgelig helgen, både frokostene, hyggelige ting vi gjør sammen og kanskje særlig kveldene etter at barna har lagt seg.

I ukedagene går det vel mye i ett...

Ja det er godt når fredagen kommer og man kan sette seg ned å glede seg over et par dager fri :)

(jeg stortrives i jobben altså)

Skrevet

Tid til seg selv er høydepunkt ja. Det kan man tillate seg å si. Jeg synes det er knallgodt å sitte helt i stillheten å kjenne roen :)

Da barna var mindre så var det nesten som et høydepunkt å få gå på butikken alene ;)

Ja, ikke sant. JEg fikk gått på butikken alene i dag. Bare litt dumt at jeg hadde dårlig tid, ellers hadde det vært sinnsykt herlig. Men en liten tur er bedre enn ingen tur!

Skrevet

Pga behandling med cellegift har jeg vært helt tom for krefter i en lang periode. Ukens høydepunkt for meg var i går, jeg orket å gjøre helgerent uten å bli totalt utslitt. For meg betyr det at krefter er i ferd med å komme tilbake. *jubler*

Skrevet

Pga behandling med cellegift har jeg vært helt tom for krefter i en lang periode. Ukens høydepunkt for meg var i går, jeg orket å gjøre helgerent uten å bli totalt utslitt. For meg betyr det at krefter er i ferd med å komme tilbake. *jubler*

Så fantastisk! :) Det er jo gledelig å orke litt. Det var et fint høydepunkt! Så nå går det fort fremover håper jeg. Fortsatt god bedring!

Gjest hjernen er en kake
Skrevet

korøvelse, og når jeg endelig har kommet meg på trening, og kjenner meg sånn deilig-sliten mens jeg dusjer..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...