Gå til innhold

Til dere som er singel

Anbefalte innlegg

Gjest hva finne på?
Skrevet

Hva gjør dere på en lørdagskveld?

Jeg liker ikke å gå på byen og er lei av å sitte hjemme alene på lørdagskveldene.

har heller ikke lyst å dra på besøk eller få besøk.

Hva gjør man da?

Helgene blir så monotone, ikke noe lystbetont og mandag er det ny arbeidsuke.

Vil ha litt flere gleder i helgene.

Hva gjør dere single glad i helgene

Gjest Noen ting
Skrevet

Gjøre noe du trives med, hobbyer, se en god film på tv, gå tur, koble av rett og slett. Selv synes jeg det er hyggelig å også gjøre noe sammen med noen også i helgen, men en telefonsamtale er en god erstatning også.

Gjest gjør noe hygglelig
Skrevet

Du vil ikke gå ut, og ikke få besøk. Du ønsker altså å finne på noe alene?

Du kan jo lese en god bok, se film, gå en tur, trene, oppdatere fotoalbum, ellers kan du jo begynne med julepynt, eller noe annet hobbygreier

Skrevet

Jeg blir glad når jeg får besøk men det er altfor sjelden.

Ellers så har jeg sansen for en tur på nærmeste pub hvor jeg kommer inn.

Nå doler jeg, ser på tv og tv-serier, jeg synes også det er ganske kjedelig.

Skrevet

Jeg blir glad når jeg får besøk men det er altfor sjelden.

Ellers så har jeg sansen for en tur på nærmeste pub hvor jeg kommer inn.

Nå doler jeg, ser på tv og tv-serier, jeg synes også det er ganske kjedelig.

Ja, tenker du sjangler noe forferdelig i rullestolen, når du er ute på vill ferd...Ser deg for meg!

Men skjønte det kjedelige poenget, med hindringer for rullestolbrukere. En skam at det er slik...

Skrevet

Ja, tenker du sjangler noe forferdelig i rullestolen, når du er ute på vill ferd...Ser deg for meg!

Men skjønte det kjedelige poenget, med hindringer for rullestolbrukere. En skam at det er slik...

Det er sant at man sjangler altså :o)

Skrevet

Det er sant at man sjangler altså :o)

Kan du ikke bli tatt for fyllekjøring, da?

Ser for meg overskriftene:

Rullestolbrukerer en trafikkfare, både for gående og andre kjørende...I natt ble en hissig, full og sjanglete rullestolbruker innbrakt til politistasjonene, hvor nødvendige blodprøver ble tatt. Hun var en stor fare for hele trafikkbildet og ble rullet inn i fyllearresten.....

*alt en stakkars må passe seg for...*

Skrevet

Kan du ikke bli tatt for fyllekjøring, da?

Ser for meg overskriftene:

Rullestolbrukerer en trafikkfare, både for gående og andre kjørende...I natt ble en hissig, full og sjanglete rullestolbruker innbrakt til politistasjonene, hvor nødvendige blodprøver ble tatt. Hun var en stor fare for hele trafikkbildet og ble rullet inn i fyllearresten.....

*alt en stakkars må passe seg for...*

Niks, man kan bli så drita man vil. Til og med med elektrisk stol så kan man drikke.

Det har vært en sak som gikk helt til høyesterett og det er slått fast at rullestolbrukere regnes som gående og kan derfor nyte alkohol på lik linje som alle andre. Unntaket er hvis den elektriske går over 10 km i timen men slike stoler finnes ikke i Norge uansett.

Skrevet

Niks, man kan bli så drita man vil. Til og med med elektrisk stol så kan man drikke.

Det har vært en sak som gikk helt til høyesterett og det er slått fast at rullestolbrukere regnes som gående og kan derfor nyte alkohol på lik linje som alle andre. Unntaket er hvis den elektriske går over 10 km i timen men slike stoler finnes ikke i Norge uansett.

Håper du forsto at innlegget var ment humoristisk....

Må si at jeg aldri har sett en sjanglende rullestolbruker. De burde kanskje gå ut oftere....

Skrevet

Idag har jeg vært på tur med venn i regnværet og lagde middag sammen etterpå.

Igår var jeg alene hjemme og så tv og dol'et. Sånne kvelder blir jeg fort lei. Har lyst en tur ut og ta en øl i kveld, men det er så fælt vær så vet ikke helt. Kino er jo alltid bra. Ellers tar jeg meg ofte en tur til sentrum lørdag formiddag, spiser brunch på koselig kafe, treffer venner på samme kafe eller drar på trening. Det er viktig å aktivere seg selv ellers er det lett å synke sammen foran tv og kjede seg og synes synd på seg selv. Besøk er da bare koselig???

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Må si at jeg aldri har sett en sjanglende rullestolbruker. De burde kanskje gå ut oftere....

Jeg har vel ikke sett en sjanglende rullestolbruker. Men tidligere bodde det en rullestolbruker i nabolaget som var alkoholiker.

Det var ikke mye moro. Han kjørte bare rett frem, så andre måtte kaste seg til side. Flere ganger kjørte han i grøfta og skadet seg, så vi måtte skaffe ambulanse til han.

Så han var en fare både for egen og andres helse.

Skrevet

Hihi, det har du helt rett i. Det er synd at mange blir sittende altfor mye inne.

Skrevet

Nå er jeg ganske nysingel da. Og jeg nyter faktisk helgene når barna er i seng.

Da ser jeg det _jeg_ har lyst til på tv, jeg surfer på nettet uten at noen bryr seg. Jeg lager god mat til meg selv og spiser når det passer meg!

Etterhvert blir det nok på stell med pappahelger også, og da blir jeg plutselig helt alene annenhver helg. Da skal jeg prøve å komme meg litt ut å se folk. Gå på pub, besøke folk eller reise bort.

Tiden vil vise!

Skrevet

Jeg har vel ikke sett en sjanglende rullestolbruker. Men tidligere bodde det en rullestolbruker i nabolaget som var alkoholiker.

Det var ikke mye moro. Han kjørte bare rett frem, så andre måtte kaste seg til side. Flere ganger kjørte han i grøfta og skadet seg, så vi måtte skaffe ambulanse til han.

Det var ikke så lurt da, jeg drikker meg ikke så full altså :o)

Skrevet

Man trenger ikke rullestol for å være en stor fare i fylla...

Noen har en lei tendens til å denge løs på alt og alle...

Skrevet

Hihi, det har du helt rett i. Det er synd at mange blir sittende altfor mye inne.

Jeg danset en gang med en mann i rullestol... Stakkars mann , for jeg glemte at han hadde hjul under seg, og vips rullet han ut av dansegulvet....

Det gikk bra og mannen hadde humor, så vi lo så tårene trillet.

De burde absolutt gå mer ut, ja. Jeg lover å være forsiktig!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det var ikke så lurt da, jeg drikker meg ikke så full altså :o)

Godt å høre ;-)

Skrevet

Jeg danset en gang med en mann i rullestol... Stakkars mann , for jeg glemte at han hadde hjul under seg, og vips rullet han ut av dansegulvet....

Det gikk bra og mannen hadde humor, så vi lo så tårene trillet.

De burde absolutt gå mer ut, ja. Jeg lover å være forsiktig!

En ting er å trille av gulvet, en annen ting er når folk tar tak og skal danse swing og swinger deg rundt så du går rett på bakhuet. Det er ikke noe kult. Og særlig når du ikke vil og folk ikke slipper og du mister all kontroll.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...