Gå til innhold

Hva gjør du i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp sendt min mann avsted til kompis, og jeg og barna koser oss med besøk min nevø. Meny ønsket var grandiosa, kjapt trygt og billig ;) Gode og mette og med snopskålen fremme, skal vi kose oss med spill og tv. (de spiller nå) Ellers blir det nok noen turer innom dol tenker jeg :) En rolig helg pga at jeg hangler med forkjølelse. Du da?

Skrevet

Sitter og venter på at sambo skal komme seg såpass fra fyllesyka at det går an å lage noe mat her... *himle*

Skrevet

Jeg sitter alene i sofaen, har middagstallerkenen halvveis oppå laptopen og fjernkontrollen og colaen i umiddelbar bnærhet...

Sånn har jeg tenkt å sitte i noen timer, men så snart jeg har tygd opp skal jeg sette tallerkenen bort på bordet.

Skrevet

Akkurat nå spiser jeg, biff med paprika, løk, brokkoli og grønn peppersaus.

Og så har jeg stekt saganaki ved siden av.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg har akkurat spist hjemmelaget kyllingwok, den smakte nydelig!

Ellers har jeg hengt opp litt klær. Resten av kvelden har jeg en mistanke om at blir på badet, da woken var litt hard for magen.

Og litt doling, og kanskje en film om jeg somler meg til og sette den på.

Skrevet

Og så ba du ikke meg på middag i dag... *skuffet*

PS: Hvilken ost bruker du til å lage Saganaki av? Haloumi?

Skrevet

Og så ba du ikke meg på middag i dag... *skuffet*

PS: Hvilken ost bruker du til å lage Saganaki av? Haloumi?

Nei, jeg var på Vatan og der hadde de "gresk parmensan" og den kostet 69 kr pr kg. Og det var riktig ost, mye bedre enn haloumi.

Tror kanskje de bruker haloumi i nord men jeg er vant til kefalitiri og denne var nydelig. Haloumi koster jo flesk.

Gjest Elextra
Skrevet

Hva er egentlig saganaki?

*nysgjerrig*

Skrevet

Hva er egentlig saganaki?

*nysgjerrig*

Stekt ost, osten smaker noe lignende parmensan. Skal være sitron på men jeg liker det best uten.

Skrevet

Nei, jeg var på Vatan og der hadde de "gresk parmensan" og den kostet 69 kr pr kg. Og det var riktig ost, mye bedre enn haloumi.

Tror kanskje de bruker haloumi i nord men jeg er vant til kefalitiri og denne var nydelig. Haloumi koster jo flesk.

Jeg er ikke helt sikker på hvilken ost de bruker på Chios jeg... :-)

Har bare hørt at haloumi er en ost som kan brukes.

Skrevet

venter på mail fra en fyr... har svart på en slags annonse og han ville svare i løpet av helgen... hvorfor kan ikke mannfolk bare få ting gjort!!! æsj

Skrevet

Jeg er på jobb. Litt motivasjonssvikt nå, så den siste timen blir det nok gjort minimalt med arbeid her...

Skrevet

Jeg er ikke helt sikker på hvilken ost de bruker på Chios jeg... :-)

Har bare hørt at haloumi er en ost som kan brukes.

Men den er mye dyrere også. Jeg har aldri fått servert haloumi i Hellas, bare den osten jeg kjøpte i går.

Denne her er saltere og har mer smak.

Skrevet

Men den er mye dyrere også. Jeg har aldri fått servert haloumi i Hellas, bare den osten jeg kjøpte i går.

Denne her er saltere og har mer smak.

Høres godt ut!

Du får invitere meg på middag en gang, gjerne med samme meny som i kveld :-)

Skrevet

Høres godt ut!

Du får invitere meg på middag en gang, gjerne med samme meny som i kveld :-)

Bare si ifra når du har tid du :o)

Skrevet

Bare si ifra når du har tid du :o)

Tenkte jeg skulle fortsette på MSN, men der forsvant du visst nå...

Skrevet

Tenkte jeg skulle fortsette på MSN, men der forsvant du visst nå...

Jeg datt ut av nett så jeg måtte koble meg på på nytt og det tok litt tid :o)

amerikafareren
Skrevet

Jeg lurer også på hva jeg skal gjøre i kveld, siden det er ettermiddag nå. Vet ikke helt om jeg skal dra på jazz club, se på tv, eller være flink pike og lese leksene mine;)

Gjest kanskje tv-kjendis :)?
Skrevet

Nå slapper jeg av foran pc`n etter en laaaaang arbeidssom dag :)

Har malt et soverom, så har vi og sønnen vår byttet soverom, altså masse flyttinger av møbler, opp og ned trappene halve dagen.

Nå er jeg sliiiiiten, skulle ha lagt meg egentlig .... må vel det snart også, jeg som skal på audition imorgen :).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...