Gjest Calóni Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Hvor tøyer man ut ryggen best mulig? Jeg har stått med spade oppi masse snø i dag, og kjenner nå utover kvelden at jeg er stiv og støl i ryggen. Om jeg lener meg framover og krummer ryggen, så tøyer jeg vel mest bakpå knærne? 0 Siter
willow Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 prøv en yoga-øvelse som heter katten. mulig du finner den om du googler. den er veldig fin. 0 Siter
willow Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 prøv en yoga-øvelse som heter katten. mulig du finner den om du googler. den er veldig fin. http://www.abc-of-yoga.com/yogapractice/cat.asp 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 prøv en yoga-øvelse som heter katten. mulig du finner den om du googler. den er veldig fin. Jepp, fant den! Takk, skal prøve den etter at jeg har spist 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 http://www.abc-of-yoga.com/yogapractice/cat.asp Takk! 0 Siter
Åsemor Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Hold deg fast i en ribbevegg og la kroppen dingle litt... Eller Sitt i krabbestilling og krum ryggen. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Hold deg fast i en ribbevegg og la kroppen dingle litt... Eller Sitt i krabbestilling og krum ryggen. Jepp, skal bare montere ribbeveggen først Men den siste øvelsen som du foreslår høres ut som den "katten" i yoga. Så da er dere enige om den, tydeligvis Takk! 0 Siter
Gjest vanskelig å forklare Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Ligg på ryggen med beina nedi med fotsålene men opp med klærne (som en v). Løft beina litt og vipp dem fra side til side. Også i sirkler. Du kan også vugge fram og tilbake slik at du sitter opp og ruller ned igjen. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Ligg på ryggen med beina nedi med fotsålene men opp med klærne (som en v). Løft beina litt og vipp dem fra side til side. Også i sirkler. Du kan også vugge fram og tilbake slik at du sitter opp og ruller ned igjen. Ja, det var litt vanskelig å forklare, spesielt når du skrev "klærne" istedet for "knærne" (tror jeg, da ), hihi Men jeg tror jeg forsto sånn delvis, så jeg prøver på det! Takk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.