Gå til innhold

"Tøye ryggen"

Anbefalte innlegg

Gjest Calóni
Skrevet

Hvor tøyer man ut ryggen best mulig? Jeg har stått med spade oppi masse snø i dag, og kjenner nå utover kvelden at jeg er stiv og støl i ryggen. Om jeg lener meg framover og krummer ryggen, så tøyer jeg vel mest bakpå knærne?

Skrevet

prøv en yoga-øvelse som heter katten. mulig du finner den om du googler. den er veldig fin.

Gjest Calóni
Skrevet

prøv en yoga-øvelse som heter katten. mulig du finner den om du googler. den er veldig fin.

Jepp, fant den! Takk, skal prøve den etter at jeg har spist :)

Skrevet

Hold deg fast i en ribbevegg og la kroppen dingle litt... Eller Sitt i krabbestilling og krum ryggen.

Gjest Calóni
Skrevet

Hold deg fast i en ribbevegg og la kroppen dingle litt... Eller Sitt i krabbestilling og krum ryggen.

Jepp, skal bare montere ribbeveggen først ;)

Men den siste øvelsen som du foreslår høres ut som den "katten" i yoga. Så da er dere enige om den, tydeligvis :)

Takk! :)

Gjest vanskelig å forklare
Skrevet

Ligg på ryggen med beina nedi med fotsålene men opp med klærne (som en v). Løft beina litt og vipp dem fra side til side. Også i sirkler. Du kan også vugge fram og tilbake slik at du sitter opp og ruller ned igjen.

Gjest Calóni
Skrevet

Ligg på ryggen med beina nedi med fotsålene men opp med klærne (som en v). Løft beina litt og vipp dem fra side til side. Også i sirkler. Du kan også vugge fram og tilbake slik at du sitter opp og ruller ned igjen.

Ja, det var litt vanskelig å forklare, spesielt når du skrev "klærne" istedet for "knærne" (tror jeg, da :P), hihi ;)

Men jeg tror jeg forsto sånn delvis, så jeg prøver på det! Takk! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...