Gå til innhold

invitere mødrene til jentene i klassen

Anbefalte innlegg

Gjest sosialt
Skrevet

Det er ti jenter i klassen til jentungen. Flere av disse mødrene er veldig koselig å prate med og tenkte derfor på å invitere dem hjem, men nå er det sånn at en av mødrene har jeg aldri pratet med og har også hørt at hun kanskje er narkoman. Hun er aldri på noen tilstelninger og tviler derfor på at hun kommer om jeg ber henne.

Men nå er det sånn at jeg egentlig ikke vil be henne fordi jeg altså ikke vet hvem hun er. Når jeg ser over navnelista så er det egentlig halvparten av dem jeg ser for meg at jeg aller helst vil be, de jeg prater mest med. Men har ikke noe imot å be alle utenom henne jeg altså ikke kjenner.

Hva skal jeg gjøre. Be de fire som jeg prater best med eller skal jeg slå til å be alle ti.

Noen som har erfaring med å be mødre fra skoleklassen?

Skrevet

Jeg var på "mammatreff" i går, alle var bedt av mødrene på trinnet, og 15 av 34 kom.

Det var veldig hyggelig, ost og rødvin.

Jeg hadde bedt alle sammen, dette blir litt som barnebursdagsregler, føler jeg ;-)

Gjest sosialt
Skrevet

Jeg var på "mammatreff" i går, alle var bedt av mødrene på trinnet, og 15 av 34 kom.

Det var veldig hyggelig, ost og rødvin.

Jeg hadde bedt alle sammen, dette blir litt som barnebursdagsregler, føler jeg ;-)

Har tenkt litt mer over det nå og trur kanskje jeg bare ber de som jeg har pratet mest med, dvs 4. Må gjøre det som føles best for meg selv. Dette er en av tingene jeg gjør for å skaffe meg litt glede i hverdagen og da trur jeg at jeg er så egoistisk at jeg gjør det som føles best for meg.

Skrevet

Har tenkt litt mer over det nå og trur kanskje jeg bare ber de som jeg har pratet mest med, dvs 4. Må gjøre det som føles best for meg selv. Dette er en av tingene jeg gjør for å skaffe meg litt glede i hverdagen og da trur jeg at jeg er så egoistisk at jeg gjør det som føles best for meg.

Da er det ikke mødretreff du er ute etter, men potensielle venninner!

Og det er vel greit det;) Du trenger ikke kamuflere det som noe annet.

Gjest Underskrift
Skrevet

Enig:o)

Ikke noe galt i det, men det kan neppes kalles ett mødretreff vil jeg si;o)

Gjest sosialt
Skrevet

Nei, det har du rett i:)

Skrevet

Enig:o)

Ikke noe galt i det, men det kan neppes kalles ett mødretreff vil jeg si;o)

Finnes det klare forskrifter for hva et treff skal inneholde for at det skal være godkjent som mammatreff?

Gjest Underskrift
Skrevet

Finnes det klare forskrifter for hva et treff skal inneholde for at det skal være godkjent som mammatreff?

nei da....

men jeg ville ikke sagt jeg skulle innvitere mødrene i klassen, nå jeg egentlig bare var ute etter og innvitere di jeg kjenner fra før.

Ville da ikke kalt det ett mødre treff, men mulig jeg missforsto første innlegg.

Gjest sosialt
Skrevet

nei da....

men jeg ville ikke sagt jeg skulle innvitere mødrene i klassen, nå jeg egentlig bare var ute etter og innvitere di jeg kjenner fra før.

Ville da ikke kalt det ett mødre treff, men mulig jeg missforsto første innlegg.

det var nok meg som formulerte meg litt feil:)

Angela1365380318
Skrevet

Hva om hun ikke er narkoman da? og du finner det ut snart?

Godt mulig at hun har vært narkoman, men barneværnet lar jo ikke narkomane som bruker narkotika ha ungene sine hjemme? i så fall bør du nesten sjekke ut om hun virkelig er narkoman for ungen sin skyld, så hun kan slippe å leve oppi det.

Inviterer du henne kommer hun mest sansynlig ikke siden hun ikke kommer på andre mødre ting.

Gjest gleder meg til mammakveld.
Skrevet

jeg skal ha mammaene til alle ungene i klassen til ost og vin. De er bare 20 stk og derfor alle. Prater ikke med alle men det er jo litt av grunnen til at alle blir bedt så kanskje vi alle blir litt bedre kjent. men det kommer jo an på hvorfor du vil invitere.

Hadde det samme i fjor og alle unntatt en kom vi satt til kl 04:00 på morgenen og vi ble kjent på en fin måte også de jeg ikke trodde jeg skulle bli så godt kjent med....

kjempekoselig....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...