Gjest hvor får jeg tak i det? Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Hvor får man tak i SmartMedia Card 3.3V (helst 128 MB)? Har fosøkt i fotobutikk, men de kunne ikke skaffe. Skal ha til et Yamaha keyboard. Noen her som vet hvor de er å få kjøpt nå? Enten i butikk eller online. 0 Siter
Gemini Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Sjekk en av de mange databutikkene på nett, som komplett.no, mpx.no eller en av de andre. Du finner en oversikt på www.startsiden.no underkategori butikker, data. 0 Siter
Gjest hvor får jeg tak i det? Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Sjekk en av de mange databutikkene på nett, som komplett.no, mpx.no eller en av de andre. Du finner en oversikt på www.startsiden.no underkategori butikker, data. Jeg har søkt disse stedene også, og finner det ikke der. Jeg har fått vite at denne typen kort er på vei ut av markedet nå, så det måtte bare være tilfeldigheter om jeg fikk tak i et. Mulig det kan være å få tak i utenlands et sted? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.