Moraki Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Jeg har ikke printer til å printe ut flybilletten min. Hva skal jeg gjøre? 0 Siter
birdie Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Ta et screenprint, i alle fall, så kan du maile det til noen eller ta det med til et sted der du kan skrive det ut. Evt. skriv ut som .pdf til din egen maskin dersom du har Adobe Acrobat installert (ikke bare readeren, men det litt mer avanserte programmet). Men får du ikke mailet en gjenpart til deg selv uansett? Da har du jo den, som du kan skrive ut et annet sted. 0 Siter
Gemini Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Kan du ikke fly billettløst, slik at billetten er registrert på et kredittkort eller noe? Jeg vet sannelig ikke hva du kan gjøre jeg, notere deg bookingnummeret i alle fall, så du kan henvende deg i Norwegian-skranken på flyplassen og få utskrevet en billett der, kanskje? 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 printe de ut på jobb eller dra på et bibliotek eller lignende som har internett, så printer du det ut der:) 0 Siter
Moraki Skrevet 4. november 2006 Forfatter Skrevet 4. november 2006 Jeg har ikke printer her, som jeg allerede sa. Altså kan jeg ikke printe det ut her, eller andre steder. Jaja.. 0 Siter
hidi Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Ringe flyselskapet å høre? Aner ikke åpningstidene til kundeservice.... 0 Siter
Moraki Skrevet 4. november 2006 Forfatter Skrevet 4. november 2006 Driter i de forbanne printerhorene. Hvis de virkelig tror alle har tilgang på printer på kort varsel, kan de søren meg s*** p*** i he**** for min del. Jeg viser bare et notatark med referansenummer og lignende på. Resten kan de finne ut sjøl, de forbanna k**skallene. Ja, det sier jeg bare. 0 Siter
Zombiebob Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Keinus Problemus: http://www.norwegian.no/sw185.asp#1-1 Jeg siterer "Alle våre ruter er billettløse. Etter at du har bestilt din billett, skal du, når du kommer til flyplassen, gå rett til innsjekkingsskranken hvor du oppgir ditt navn/bestillingsreferansen og viser gyldig legitimasjon (pass for utland)" 0 Siter
Moraki Skrevet 4. november 2006 Forfatter Skrevet 4. november 2006 Keinus Problemus: http://www.norwegian.no/sw185.asp#1-1 Jeg siterer "Alle våre ruter er billettløse. Etter at du har bestilt din billett, skal du, når du kommer til flyplassen, gå rett til innsjekkingsskranken hvor du oppgir ditt navn/bestillingsreferansen og viser gyldig legitimasjon (pass for utland)" Jøss. Takk :-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 du betalte vel med kreditkort (visa)? Da er det ikke noe stress, du bare leverer kredittkortet. 0 Siter
Gemini Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Driter i de forbanne printerhorene. Hvis de virkelig tror alle har tilgang på printer på kort varsel, kan de søren meg s*** p*** i he**** for min del. Jeg viser bare et notatark med referansenummer og lignende på. Resten kan de finne ut sjøl, de forbanna k**skallene. Ja, det sier jeg bare. Det var da voldsomt til reaksjon? Du sjarmerer nok skrankepersonalet til Norwegian med den regla der... *ler* 0 Siter
sheba Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Det var da voldsomt til reaksjon? Du sjarmerer nok skrankepersonalet til Norwegian med den regla der... *ler* *gjemmer seg bak gemini* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.