Gå til innhold

Norwegian.no - har ikke printer - haster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke printer til å printe ut flybilletten min. Hva skal jeg gjøre?

Skrevet

Ta et screenprint, i alle fall, så kan du maile det til noen eller ta det med til et sted der du kan skrive det ut.

Evt. skriv ut som .pdf til din egen maskin dersom du har Adobe Acrobat installert (ikke bare readeren, men det litt mer avanserte programmet).

Men får du ikke mailet en gjenpart til deg selv uansett? Da har du jo den, som du kan skrive ut et annet sted.

Skrevet

Kan du ikke fly billettløst, slik at billetten er registrert på et kredittkort eller noe?

Jeg vet sannelig ikke hva du kan gjøre jeg, notere deg bookingnummeret i alle fall, så du kan henvende deg i Norwegian-skranken på flyplassen og få utskrevet en billett der, kanskje?

Skrevet

printe de ut på jobb eller dra på et bibliotek eller lignende som har internett, så printer du det ut der:)

Skrevet

Jeg har ikke printer her, som jeg allerede sa. Altså kan jeg ikke printe det ut her, eller andre steder.

Jaja..

Skrevet

Ringe flyselskapet å høre? Aner ikke åpningstidene til kundeservice....

Skrevet

Driter i de forbanne printerhorene. Hvis de virkelig tror alle har tilgang på printer på kort varsel, kan de søren meg s*** p*** i he**** for min del. Jeg viser bare et notatark med referansenummer og lignende på. Resten kan de finne ut sjøl, de forbanna k**skallene.

Ja, det sier jeg bare.

Skrevet

Keinus Problemus:

http://www.norwegian.no/sw185.asp#1-1

Jeg siterer "Alle våre ruter er billettløse. Etter at du har bestilt din billett, skal du, når du kommer til flyplassen, gå rett til innsjekkingsskranken hvor du oppgir ditt navn/bestillingsreferansen og viser gyldig legitimasjon (pass for utland)"

Skrevet

Keinus Problemus:

http://www.norwegian.no/sw185.asp#1-1

Jeg siterer "Alle våre ruter er billettløse. Etter at du har bestilt din billett, skal du, når du kommer til flyplassen, gå rett til innsjekkingsskranken hvor du oppgir ditt navn/bestillingsreferansen og viser gyldig legitimasjon (pass for utland)"

Jøss.

Takk :-)

Skrevet

du betalte vel med kreditkort (visa)? Da er det ikke noe stress, du bare leverer kredittkortet.

Skrevet

Driter i de forbanne printerhorene. Hvis de virkelig tror alle har tilgang på printer på kort varsel, kan de søren meg s*** p*** i he**** for min del. Jeg viser bare et notatark med referansenummer og lignende på. Resten kan de finne ut sjøl, de forbanna k**skallene.

Ja, det sier jeg bare.

Det var da voldsomt til reaksjon?

Du sjarmerer nok skrankepersonalet til Norwegian med den regla der... *ler*

Skrevet

Det var da voldsomt til reaksjon?

Du sjarmerer nok skrankepersonalet til Norwegian med den regla der... *ler*

*gjemmer seg bak gemini* ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...