punky brewster Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 jeg suser bort helgene til å surfe på internett, se litt på tv og dvd også trimmer jeg litt. Men skulle alltid ønske at jeg fikk lest litt fagstoff i forbindelse med jobb. Har liksom ikke overskudd til det i ukedagene, men tydligvis er jeg ikke motivert i helgene. Er dere effektive og gjør mye fornuftig på kveldene og helgene altså utenom husarbeid og sånnt da 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Nei, jeg er ikke særlig effektiv av meg. 0 Siter
hidi Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Så har jeg lært et nytt ord i dag også; effektiv! Tror ikke jeg liker det noe særlig.... *lol* 0 Siter
lillelam Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Nope! Helger, kvelder og fridager er hellige;) Er hyper-effektiv ellers! Det får holde. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Jeg syns du gjør mye fornuftig på helga jeg. Livet er vel ikke bare fag og jobb. Trenger å gjøre noe helt annet i helga. 0 Siter
MsSophie Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Jeg er veldig effektiv på jobb. Dette veies opp ved at jeg er jævlig lat på hjemmebane. 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Jeg er veldig effektiv på jobb. Dette veies opp ved at jeg er jævlig lat på hjemmebane. Vi har to ting til felles. ) 0 Siter
amerikafareren Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Det kommer vel anpå. Jeg burde være mere ineffektive og unne meg selv den luksusen å suse bort tiden. Har et mål der i fremtiden:) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Nei. Jeg er generelt ufattelig lat. Men jeg leser bøker, ser film og hører på musikk hver dag, og får en og annen impuls fra diverse kunst. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Jeg jobber annenhver helg og av og til noe ekstra, så helgene mine går altfor fort. Jeg håper jeg får slappet av noe neste helg.... 0 Siter
Zarine Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Eg har veldig lågt effektivitetsnivå... 0 Siter
amber sun Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Jeg er en effektiv person som pleier å få gjort det jeg har tenkt å gjøre. Det er igrunnen veldig greit, for da blir det sjelden stress med noe. Husarbeid tar jeg innimellom, jeg støvsuger nesten hver dag pga at vi har hund som røyter ned tepper med hvit ull...hehe Men husarbeidet tar ikke lang tid, det har jeg aldri skjønt når jeg har lest tråder om hvor mange timer en bruker på det. Så jeg har en del fritid, ser en del på tv og er litt på nett, i tillegg til at jeg for ikke så lenge siden malte og pusset opp både gang og kjøkken uten at jeg følte at jeg ikke hadde noe igjen av dagene. Faen jeg er effektiv altså! ;-P 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.