Gå til innhold

hva skal dere gjøre i mårra?

Anbefalte innlegg

punky brewster
Skrevet

Jeg skal gå på ski. Så tenkte jeg å være litt sosial. Prøve å få med ei venninne på noe feks et spill eller lignende. På kvelden skal jeg forberede ei nye arbeidsuke

Skrevet

Jeg skal som vanlig på tur med minstemann og bikkja:) så er det hjem til middagslaging og kos rundt bordet (endelig er alle samlet til middag) på ettermiddagen går vi somregel ned til elvebredden og mater fugler om været tillater det, eller vi gjør andre ting isammen f.eks brenner bål, leker gjemsel i skogen osv....

om kvelden er jeg og minstemann stort sett alene så vi spiller kort eller besøker venner:)

Skrevet

Jeg skal ligge i senga og kose meg og se på serier. Og så skal jeg spise mer av den gode maten jeg har i kjøleskapet.

Skrevet

I morgen skal jeg på jobb(hvilket er hvofor jeg surfer på lørdagskvelden, så skal jeg hjem og jobbe med studier..oh joy..får prøve å kikke litt på tv, og slappe av litt innimellom..

hare1365380455
Skrevet

Jeg må skrive på en oppgave som har frist i morgen, og så skal jeg på kveldsvakt til halv elleve.

Skrevet

Idag har jeg hittil vært oppe fra klokka syv, og drevet masse med å prøve å få denne laptopen oppe og gå.

Det er et eller annet som gjør at den bare finner nettverk når den vil det selv, og jeg skjønner ikke bæret av hva som får den til å funke eller ikke - den lever sitt eget liv ser det ut for. Nå virker den, så jeg får benytte sjansen og sitte her en stund. :-)

Så har jeg syklet en liten tur i regnværet, og snart skal jeg lage middag. Litt støvsuging blir det nok også.

Senere kommer det an på været, hvis det blir fint som jeg håper, blir det kanskje en mc-tur. Men det ser ikke sånn ut nå så grått som det er ute. :-(

Så blir det litt tv ikveld og slappe av ellers idag, og så gleder jeg meg til bananasplit med bailes ikveld. :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...