Gå til innhold

Noen som driver med scrapbooking her?

Anbefalte innlegg

Gjest scrappe-hobby
Skrevet

Jeg har kjøpt noe dekor, og lurer på hvordan jeg best kan feste dette på arket. Det dreier seg om noen grovt vevede "matter", en pynt av metall, samt ikke minst 4 små trepinner.

Har drevet med scrapping en stund, men ikke denne slags type dekor.

Noe som har peiling her?

Skrevet

Jeg tenkte som Gemini, en liten limpistol. Fås for en billig penge på f.eks. Claes Ohlson.

Gjest Underskrift
Skrevet

jeg ville postet dette innlegget på http://scrapping.no/

Jeg scrapper, men har ikke noe stalltips om lim alså. Jeg ville ikke hørt på noen av rådene du hittil har fått til ditt formål.

Lykke til!

Skrevet

Du må ikke bruke vanlig lim eller teip.

Det kommer til å ødelegge papiret eller bildet på lang sikt.

Skrevet

jeg ville postet dette innlegget på http://scrapping.no/

Jeg scrapper, men har ikke noe stalltips om lim alså. Jeg ville ikke hørt på noen av rådene du hittil har fått til ditt formål.

Lykke til!

Jeg har en venninne som har drevet med scrapping lenge og hun bruker limpistol til pynt hun ikke får festet på annen måte.

Gjest Debra irl
Skrevet

Du må bruke lim beregnet til syrfrie ark.

Du får også kjøpt glue-dots som er små dotter/ prikker som er dobbeltsidige. Og det finnes flate utgaver av glue-dots. Me som er litt tykkere, bruker du hvis du vil heve bildet litt opp fra selve papiret. Får en bra effekt. Gå til en hobbybutikk der de selger andre ting til scrapping, de bør ha forskjellige type lim inne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...