Gjest this is a signature Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Noen som vet hva den konkret handler om? Var det ikke om et barn som døde..? 0 Siter
Gemini Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Jo, Prepple Houmb (vokalisten) mistet et barn, og en av de andre i bandet skrev låta Tyven Tyven. 0 Siter
Gjest Var det Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Om barnet til Prepple som døde 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Jo, Prepple Houmb (vokalisten) mistet et barn, og en av de andre i bandet skrev låta Tyven Tyven. Hvor gammel var jenta? Og hva skjedde..? :/ 0 Siter
Gemini Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Hvor gammel var jenta? Og hva skjedde..? :/ Jeg skrev ikke at det var jente, det husker jeg ikke. Husker ikke mer, det ble bare nevnt i et program om DumDum Boys jeg så på tv for noen måneder siden. Du finner sikkert mer om dette hvis du googler litt. 0 Siter
Gjest PowerAid Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Jo, Prepple Houmb (vokalisten) mistet et barn, og en av de andre i bandet skrev låta Tyven Tyven. Kjartan Kristiansen (gitaristen). 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Jeg skrev ikke at det var jente, det husker jeg ikke. Husker ikke mer, det ble bare nevnt i et program om DumDum Boys jeg så på tv for noen måneder siden. Du finner sikkert mer om dette hvis du googler litt. Har prøvd..Lite å finne.. 0 Siter
Gjest Var det Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Har prøvd..Lite å finne.. http://v3.hamarungdom.no/senyhet.php?nyhet=1510 Det sto om at han mistet henne pga hjernehinnebetennelse 0 Siter
Nikki Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Hvor gammel var jenta? Og hva skjedde..? :/ Hun var vel ikke så veldig gammel. Hjernehinnebetennelse syns jeg å huske. 0 Siter
Gemini Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Kjartan Kristiansen (gitaristen). Det var det han heter ja Gadd ikke google sjøl, og husket ikke navnet i farten... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.