alwaysme Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Hei. Det er noen deler som er "brent opp" på vedovnen vår. Dette har resultert i at det siver til tider masse røyk ut i stuen. (vi venter på nye deler, men har ikke panel ovner,så vi ser oss nødt til å fyre likevel) Hva bruker dere for å vaske bort sot fra vegger og tak? Har hørt at vanlig vaskemiddel vil gjøre det værre, og gni fettet inn i veggene. Tips på hvordan få det rent? 0 Siter
Gjest Underskrift Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Jeg tror jeg sikkert hadde prøvd med en salmiakk blanding. Mulig salmiakk og grønsåpe sammen. Men jeg vet ikke om det hadde vært så lurt, men det er nå det jeg hadde prøvd med først. Men ikke hør på meg, altså, jeg er ingen vaskeekspert. MVH 0 Siter
alwaysme Skrevet 5. november 2006 Forfatter Skrevet 5. november 2006 Jeg tror jeg sikkert hadde prøvd med en salmiakk blanding. Mulig salmiakk og grønsåpe sammen. Men jeg vet ikke om det hadde vært så lurt, men det er nå det jeg hadde prøvd med først. Men ikke hør på meg, altså, jeg er ingen vaskeekspert. MVH Med tanke på at grønnsåpe legger igjen et fettlag, så er vel mulig grønnsåpe det første å holde seg borte fra denne gangen.. Salmiakk er noe å tenke på ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.