sammfunnskritiker Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Hvordan skal man klare å leve et avslappet liv, når man omgås folk med store ambisjoner, og folk som er veldig kritiske. Da skal man ha en god porsjon selvfølelse for å stå imot presset, og leve det livet man ønsker. Definere hva som er viktig i mitt liv, er en del av min strategi, for å kunne ta, men pgså stå for egne valg og meninger. Det gjelder jo å skille det som er viktig fra det som er mindre viktig. 0 Siter
Søssa Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Det er utarbeidet store studier med arveegeskaper og formering av hybelkaniner. Et intressant eksperiment er å sette opp gjennomtrekk og se hvilke som ruller fortest og evt klarer å stikke av ut døra? ......eller gjemme seg under senga. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Ja, kan det ha noe med det å gjøre? (at din mann tar bilen) hehe Din mann ville hatt et rotehus han da. Godt du tar deg av det! Han påstår at han ville holdt det ryddig hjemme dersom jeg var bortreist en stund. Jeg har mine tvil... Han liker egentlig ikke rot rundt seg, men å ta tak i det gjør han helst når han får beskjed ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.