Gå til innhold

godtatt å være lat?

Anbefalte innlegg

sammfunnskritiker
Skrevet

Hvordan skal man klare å leve et avslappet liv, når man omgås folk med store ambisjoner, og folk som er veldig kritiske. Da skal man ha en god porsjon selvfølelse for å stå imot presset, og leve det livet man ønsker.

Definere hva som er viktig i mitt liv, er en del av min strategi, for å kunne ta, men pgså stå for egne valg og meninger.

Det gjelder jo å skille det som er viktig fra det som er mindre viktig.

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

10

• Åsemor

5

• amber sun

3

• Lillemus

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Det er utarbeidet store studier med arveegeskaper og formering av hybelkaniner.

Et intressant eksperiment er å sette opp gjennomtrekk og se hvilke som ruller fortest og evt klarer å stikke av ut døra?

......eller gjemme seg under senga.

Skrevet

Ja, kan det ha noe med det å gjøre? (at din mann tar bilen) hehe

Din mann ville hatt et rotehus han da. Godt du tar deg av det! ;)

Han påstår at han ville holdt det ryddig hjemme dersom jeg var bortreist en stund. Jeg har mine tvil... Han liker egentlig ikke rot rundt seg, men å ta tak i det gjør han helst når han får beskjed ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...