drizzle Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Hvor mye koster det å trene en enkelt gang på SATS dersom man ikke er medlem? Noen som vet? Finner det ikke på hjemmesidene. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Det skal være en gratis prøvetime de fleste steder mener jeg på. 0 Siter
drizzle Skrevet 5. november 2006 Forfatter Skrevet 5. november 2006 Det skal være en gratis prøvetime de fleste steder mener jeg på. Jeg tenker ikke på en treningstime, men bruk av klatreveggen. Jeg er medlem, men hun jeg skal klatre med er ikke. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Jeg tenker ikke på en treningstime, men bruk av klatreveggen. Jeg er medlem, men hun jeg skal klatre med er ikke. Det tør jeg ikke uttale meg om. Ring å hør med de heller.. 0 Siter
Snacky1365380698 Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 100 kr, tror jeg. Hva du bruker tiden til er opp til deg, men mener det er 100kr pr time. 0 Siter
lonelyP Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Det er dyrt. 150 kr. Tror ikke sats styrer med gratis prøvetimer. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Jeg tenker ikke på en treningstime, men bruk av klatreveggen. Jeg er medlem, men hun jeg skal klatre med er ikke. Er det ikke bare å si at hun skal ta en prøvetime? Burde funke fint det. 0 Siter
Gjest trene er gøy Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Hvis det bare er èn gang, får man gratis prøvetime. Det har det i alle fall hvert på hver eneste sats jeg har dratt med meg late venninner;) 0 Siter
Gjest nyanse Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Hvis det bare er èn gang, får man gratis prøvetime. Det har det i alle fall hvert på hver eneste sats jeg har dratt med meg late venninner;) varierer fra senter til senter. Mange opererer ikke med gratis prøvetime, og man må betale drop in. 0 Siter
Gjest trene er gøy Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 varierer fra senter til senter. Mange opererer ikke med gratis prøvetime, og man må betale drop in. Okay. Da vet jeg det og:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.