Gå til innhold

Ekstrahjelp i hverdagen

Anbefalte innlegg

Gjest Extraservice as

Ekstrahjelp i hverdagen

Hektik hverdag, handling hente i barnehage, kjøre hit og dit vask av tøy og hus......

Hva kunne du ha ønsket hjelp til i en hektisk hverdag? Jeg vurderer å starte et firma som satser på å hjelpe familier i tidsnød. Det være seg alt fra handling vask mv.

Hva kunne du ha ønsket hjelp til å hva ville du ha betalt for dette????

Jeg har vaskehjelp selv og det er gullverdt for da går jeg og ungene på kino.........

- Extraservice as

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/252854-ekstrahjelp-i-hverdagen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt vaskehjelp før. Deilig, men litt stress før de skulle komme. (Måtte jo rydde....)

Problemet her er nok at jeg ikke ville betalt nok slik at det lønte seg å drive firma for dette.

Hadde ønsket vaskehjelp hver 14. dag + vindusvask 1-2 ggr. pr. år. Men er ikke villig til å betale mer enn 150,- pr. time.

Gjest Elextra

Kunne tenkt meg at en person hentet barna i barnehage f.eks. en gang i uken fast (og kenskje ellers når det knep), fulgte dem hjem og laget middag til hele familien.

Dette måtte være en fast person som både barna og vi etterhvert fikk tillit til.

Ellers hadde det selvfølgelig også vært deilig med en person som tok seg av klær og andre tekstiler i huset, dvs. både vask, bretting og bortrydding, i tillegg til evt. stryk.

I tillegg selvølgelig vaskehjelp, men det har vi allerede.

Gjest hauhauhaugtussa

leksehjelp

bake til bursdager

rydding (ikke i truser, klær ol. men generell rydding av lego, aviser ol) da vasker jeg gjerne

vask av kjøkkenskap, kjøleskap, komfyr ol

rundvask av tak og vegger

skifte på senger

voksen barnevakt

rydde loft og kjeller og garasje

vaske og stryke festklær og juleduker

forarbeid til festdager som komfirmasjon ol

Jeg har hatt ekstrahjelp i perioder. Det er såå deilig å kunne bruke tiden på noe fint sammen med ungene, i steden for å måtte prioritere å brette tre tørketromler med klær, støvsuge, eller masse kjipe ting.

Da kan man på en måte la det flyte litt, fordi når vaskehjelpen har gått, er det strøkent og oppvaska og klærne er på plass. Bare å kose seg.

Gjest PriceLass

jeg ønsker meg at noen andre enn jeg, kunne bake en pizza mens Ivar Dyrhaug underholder familien, vartet oss opp foran Herland, Nærum og Alstad med vin til meg og gubben og brus til ungene. så kunne jeg sitte i armkroken til gubben, med unger, vin og pizza i fanget, mens exstraservice as ryddet bort, satte inn i oppvaskmaskinen, leste og la ungene under Skavland og listet seg ut. da ville jeg hatt overskudd til både Sopranos og gubben på freddda'n.

• 3 uker senere...

Annonse

Kunne tenkt meg at en person hentet barna i barnehage f.eks. en gang i uken fast (og kenskje ellers når det knep), fulgte dem hjem og laget middag til hele familien.

Dette måtte være en fast person som både barna og vi etterhvert fikk tillit til.

Ellers hadde det selvfølgelig også vært deilig med en person som tok seg av klær og andre tekstiler i huset, dvs. både vask, bretting og bortrydding, i tillegg til evt. stryk.

I tillegg selvølgelig vaskehjelp, men det har vi allerede.

Jeg har løsningen på problemet ditt! Kontakt Kamfer (www.kamfer.no) De driver mye omsorgstjenester for eldre, men henter også barn i barnehagen ol.Kjempeflinke :)

Gjest Elextra

jeg ønsker meg at noen andre enn jeg, kunne bake en pizza mens Ivar Dyrhaug underholder familien, vartet oss opp foran Herland, Nærum og Alstad med vin til meg og gubben og brus til ungene. så kunne jeg sitte i armkroken til gubben, med unger, vin og pizza i fanget, mens exstraservice as ryddet bort, satte inn i oppvaskmaskinen, leste og la ungene under Skavland og listet seg ut. da ville jeg hatt overskudd til både Sopranos og gubben på freddda'n.

Hehe :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...