Gå til innhold

Ekstrahjelp i hverdagen

Anbefalte innlegg

Gjest Extraservice as
Skrevet

Ekstrahjelp i hverdagen

Hektik hverdag, handling hente i barnehage, kjøre hit og dit vask av tøy og hus......

Hva kunne du ha ønsket hjelp til i en hektisk hverdag? Jeg vurderer å starte et firma som satser på å hjelpe familier i tidsnød. Det være seg alt fra handling vask mv.

Hva kunne du ha ønsket hjelp til å hva ville du ha betalt for dette????

Jeg har vaskehjelp selv og det er gullverdt for da går jeg og ungene på kino.........

- Extraservice as

Skrevet

Det typiske som vask av vinduer, benker, gulv, do, dusj, vasker, speil, støv men også å legge sammen store mengder klær og legge dem i skapet. Eventuelt generell rydding, selv om jeg innser at det er litt vanskelig å få til mht å vite hvor alt skal plasseres.

Kunne betalt rundt 100 kr/timen.

Gjest Underskrift
Skrevet

åhhhhh....

Så kjedelig at du starter tråden 1000steder.

Da er det jo helt håpløst og skulle kunne få en flyt om det.

Sånt irriterer meg.....

Nå må man jo hoppe frem og tilbake for og følge en og samme tråd.

Gjest ingen skjede skadd
Skrevet

Det typiske som vask av vinduer, benker, gulv, do, dusj, vasker, speil, støv men også å legge sammen store mengder klær og legge dem i skapet. Eventuelt generell rydding, selv om jeg innser at det er litt vanskelig å få til mht å vite hvor alt skal plasseres.

Kunne betalt rundt 100 kr/timen.

"Kunne betalt rundt 100 kr/timen"

Ja, Bjarne.

Skrevet

Jeg ønsker meg vaske/-ryddehjelp, jeg. Jeg ønsker det så intenst, at jeg er iferd med å få ønsket oppfylt, også.

Tenk å komme hjem til et _både_ rent _og_ ryddig hjem hver fredag, f.eks!

Slippe å tenke på dovask, kaniner under barnesengene og på kjøkkenbenken, liksom!;-) Bare slenge inn en pizza og la helga synke inn!

Drømme-drømme....

Skrevet

hvorfor ikke rydde, vaske og fixe selv?? hadde ikke takla at andre rydda hjemme hos meg... holder at mamma ommøblerer rommet mitt og flytter på ting der hver bidige gang jeg beveger ræva ut døra...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...