Gjest jeg vil være med på film Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 jeg kunne godt tenke med å få lagt inn bilde og info av meg selv i et reklamebyrå for at de skal kunne evt kunne benytte meg i reklamefilmer. Jeg har et meget spesielt utseende så kanskje anledningen byr seg en dag..... Hvordan gjør jeg dette???? Hvem kan jeg kontakte??? 0 Siter
Gjest topprun Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Du kan jo starte med og lage deg en vg-blogg, og håpe at noen oppdager deg ;o) Sette inn masse bilder av deg, og beskrive hva du drømmer om ;o) 0 Siter
Gemini Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Et castingbyrå, kanskje? ;-) Gå inn på gulesider.no og skriv inn casting, så får du et par treff. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Man kan melde seg som statist. Se f.eks her http://www.google.no/search?hl=no&rls=GGLG%2CGGLG%3A2005-45%2CGGLG%3Aen&q=statist+register&btnG=S%C3%B8k&meta=lr%3Dlang_no 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.