Gå til innhold

Hva er det ekleste du gjør alene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vel alle ting vi gjør når vi er alene, men som vi ikke vil at andre skal se. Tenker nå på ekle ting.

Jeg har en tendens til å snyte nesa mi i dusjen (helt sant) men det ville jeg aldri gjort i andre sin dusj hvis jeg var på besøk, eller hvis noen så meg.

Man raper jo heller ikke ved bordet når man spiser sammen med andre. Skal innrømme at jeg ikke er så nøye på det når jeg sitter i joggedress i godstolen min og spiser helt alene.

Hva gjør du?

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Moraki

10

• ShitDiddelyDo

8

• keinstein

7

• DarkPink

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Min lille hemlis
Skrevet

Jeg peller nese! Er helt nødt til å "vaske" nesa mi, føler meg ikke ren om jeg bare snyter meg.

Så innimellom på badet, og i dusjen så vasker jeg nesa/peller.

Det gjør jeg når jeg er alene selvsakt, men føler ikke jeg gjør noe "æsj", føler det har med hygiene å gjøre.

Røyker og har en tendens til å få "bøss" som ikke lar seg snyte ut, så da må det vaskes.

:)

Skrevet

Bæsjer med åpen dør.

Det gjør en jeg kjenner også. Problemet er at han gjør det når jeg er der :-S

Skrevet

Det gjør en jeg kjenner også. Problemet er at han gjør det når jeg er der :-S

Tror det er fler som har døren på gløtt når de er alene, i redsel for at døra skal gå i vranglås osv. Jeg låste meg inne på badet da jeg bodde med familien min. Døren var ikke låst engang, den bare satt seg fast. Derfor har jeg døra på gløtt når jeg er alene, men det er akkurat så lite at døra nesten er helt igjen.

Skrevet

*Flirer* For et tema! :o)

Jeg bæsjer i enerom! Peller nese også. Og som deg, så snyter jeg meg i dusjen og! :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvis jeg virkelig må hender det jeg tisser i dusjen.

Og nei: Jeg synes ikke det er grisete i det hele tatt.

Gjest jeg er ekkel
Skrevet

Er nesten litt for ekkelt å skrive inn om mine uvaner. Jeg bæsjer med åpen dør når samboer er hjemme. Jeg promper og raper, piller meg i nesa og klår meg på et visst sted. Fysj, jeg er ekkel ass.

Skrevet

Det gjør jeg også! Haha.

Skrevet

Det er noe jeg tror veldig mange gjør, men ingen vil innrømme.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det gjør jeg også! Haha.

Jeg har sett tråder om det her tidligere der folk som tisser i dusjen blir hudfletta som griser.

Jeg forstår ikke logikken. De fleste dusjer har et sluk.

Skrevet

Tror det er fler som har døren på gløtt når de er alene, i redsel for at døra skal gå i vranglås osv. Jeg låste meg inne på badet da jeg bodde med familien min. Døren var ikke låst engang, den bare satt seg fast. Derfor har jeg døra på gløtt når jeg er alene, men det er akkurat så lite at døra nesten er helt igjen.

Jeg gjør det bare fordi jeg ikke gidder =p Men kunne aldri falt meg inn å gjøre det når noen er hjemme. Bestemoren min gjør også det =/

Skrevet

Jeg har sett tråder om det her tidligere der folk som tisser i dusjen blir hudfletta som griser.

Ja, men det hører vel til ting som man i følge "alle andre" ikke skal gjøre, og som selvfølgelig "ingen andre" gjør. Jeg tror veldig mange gjør det. Jeg pleier å gå på do før jeg dusjer, siden det er i samme rommet, men jeg bryr meg ikke om at andre tisser i dusjen. Det er jo sluk der, som du sier.

Skrevet

Ja, og man står jo bare der med føttene, og det blir skylt med mengder av vann og såpe og alt. Hadde vært litt eklere i et badekar, f.eks.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, men det hører vel til ting som man i følge "alle andre" ikke skal gjøre, og som selvfølgelig "ingen andre" gjør. Jeg tror veldig mange gjør det. Jeg pleier å gå på do før jeg dusjer, siden det er i samme rommet, men jeg bryr meg ikke om at andre tisser i dusjen. Det er jo sluk der, som du sier.

Jupp. Du har rett. Sånn sett svarte jeg egentlig ikke på spørsmålet ditt.

Jeg tror ikke jeg gjør så mye jeg synes er ekkelt. Da hadde jeg vel ikke gjort det.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, og man står jo bare der med føttene, og det blir skylt med mengder av vann og såpe og alt. Hadde vært litt eklere i et badekar, f.eks.

Hehe, ja - badekartissing er i overkant. :)

Skrevet

Jupp. Du har rett. Sånn sett svarte jeg egentlig ikke på spørsmålet ditt.

Jeg tror ikke jeg gjør så mye jeg synes er ekkelt. Da hadde jeg vel ikke gjort det.

Nei nei, men ting som er ekkelt i følge "alle andre" da..

Disse "alle andre" er som regel ikke så skinnhellige de heller, når de lukker døra og promper under dyna.

Skrevet

Hehe, ja - badekartissing er i overkant. :)

Det er faktisk veeeeldig ekkelt ja. Det hender jo barn gjør det da, men det blir noe annet.

Skrevet

Jeg har gjort det, men det er lenge siden, jeg går på do før jeg går i dusjen. :o)

Men urin er jo sterilt og kan faktisk brukes til sårvask så det skulle ikke være noe ekkelt ved det egentlig.

Skrevet

Ekkelt og ekkelt... Sjøl synes jeg ikke det, men når jeg trår til bakentil med en trestemt utgave av Fanitullen, så har jeg opplevd å få enkelte skjeive øyenkast. Men aleine for meg sjøl lar jeg det bare stå til selvsagt:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...