Gå til innhold

Hva er det ekleste du gjør alene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg snyter meg også i dusjen... Blir alltid så "snørrete" når jeg holder pusten under vannet i dusjen. Bedre å få ut snørret enn å puste det inn igjen;-)

Noen ganger er jeg fæl til å grave meg i nesa når jeg kjører bil også... det er tross alt bedre å få ut nesebusene enn å gå med nesa full av buser, eller?

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Moraki

10

• ShitDiddelyDo

8

• keinstein

7

• DarkPink

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg snyter meg også i dusjen... Blir alltid så "snørrete" når jeg holder pusten under vannet i dusjen. Bedre å få ut snørret enn å puste det inn igjen;-)

Noen ganger er jeg fæl til å grave meg i nesa når jeg kjører bil også... det er tross alt bedre å få ut nesebusene enn å gå med nesa full av buser, eller?

Å pelle nese er en nytelse - som dog gjøres i enerom. :o)

Skrevet

Når jeg står på rødt i byen, og snur meg for å se på føreren i bilen ved siden av, så sitter de alltid og peller seg i nesa.

Skrevet

Ekkelt og ekkelt... Sjøl synes jeg ikke det, men når jeg trår til bakentil med en trestemt utgave av Fanitullen, så har jeg opplevd å få enkelte skjeive øyenkast. Men aleine for meg sjøl lar jeg det bare stå til selvsagt:-)

Aleine i bilen, så trenger du ikke rulle ned og lufte heller, og spise pølse samtidig.

Gjest neglespiseren
Skrevet

Jeg klipper tåneglene og spiser dem etterpå...

Har alltid likt smaken av negler.

Skrevet

Å pelle nese er en nytelse - som dog gjøres i enerom. :o)

Eller i bilen når man _tror_ ingen ser det;-)

Skrevet

Når jeg står på rødt i byen, og snur meg for å se på føreren i bilen ved siden av, så sitter de alltid og peller seg i nesa.

Godt det ikke bare er meg da ;-)

Skrevet

Godt det ikke bare er meg da ;-)

Og folk promper når de fyller bensin. Hvorfor?

Skrevet

Åh gud, det gjorde jeg da jeg var liten :)

Skrevet

Ja den nesa blir utrolig tørr og kløete i bil, blir nøyt til å gjøre noe med det ja :)

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Hehe, ja - badekartissing er i overkant. :)

Badekarpromping er det ingen som innrømmer å ha gjort...

Det er vel iiingen som gjør det, da.

;o)

Skrevet

Jeg strør dem på pizzaen. Henter masse på gamlehjemmet her nede.

Litt al dente liksom.

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Litt al dente liksom.

Æææsj...Denne tråden begynner å bli virkelig ekkel!

;o)

Skrevet

Litt al dente liksom.

*kaster opp*

Skrevet

*kaster opp*

De litt tjukke gule er best. De med neglsopp er ikke så gode.

Skrevet

De litt tjukke gule er best. De med neglsopp er ikke så gode.

fy å ekkelt :/ usj

Skrevet

Ja den nesa blir utrolig tørr og kløete i bil, blir nøyt til å gjøre noe med det ja :)

Dessuten er det så kjedelig å kjøre bil at det er greit å ha _noe_ å fordrive tida med.

Skrevet

Og folk promper når de fyller bensin. Hvorfor?

Er det sant?

Heretter kommer jeg til å glo på folk som fyller bensin...

Skrevet

Er det sant?

Heretter kommer jeg til å glo på folk som fyller bensin...

Antagelig begynner tarminnholdet å røre på seg når de reiser seg og går ut av bilen.

Gjest Vanlig månemåler
Skrevet

Ekkelt og ekkelt... Sjøl synes jeg ikke det, men når jeg trår til bakentil med en trestemt utgave av Fanitullen, så har jeg opplevd å få enkelte skjeive øyenkast. Men aleine for meg sjøl lar jeg det bare stå til selvsagt:-)

Spiller du musikk med _hele_ kroppen? Er det derfor du kaller deg musikeren?

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...