Gjest togli Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Jeg snyter meg også i dusjen... Blir alltid så "snørrete" når jeg holder pusten under vannet i dusjen. Bedre å få ut snørret enn å puste det inn igjen;-) Noen ganger er jeg fæl til å grave meg i nesa når jeg kjører bil også... det er tross alt bedre å få ut nesebusene enn å gå med nesa full av buser, eller? 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Jeg snyter meg også i dusjen... Blir alltid så "snørrete" når jeg holder pusten under vannet i dusjen. Bedre å få ut snørret enn å puste det inn igjen;-) Noen ganger er jeg fæl til å grave meg i nesa når jeg kjører bil også... det er tross alt bedre å få ut nesebusene enn å gå med nesa full av buser, eller? Å pelle nese er en nytelse - som dog gjøres i enerom. ) 0 Siter
keinstein Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Jeg snyter meg også i dusjen... Blir alltid så "snørrete" når jeg holder pusten under vannet i dusjen. Bedre å få ut snørret enn å puste det inn igjen;-) Noen ganger er jeg fæl til å grave meg i nesa når jeg kjører bil også... det er tross alt bedre å få ut nesebusene enn å gå med nesa full av buser, eller? Når jeg står på rødt i byen, og snur meg for å se på føreren i bilen ved siden av, så sitter de alltid og peller seg i nesa. 0 Siter
keinstein Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Ekkelt og ekkelt... Sjøl synes jeg ikke det, men når jeg trår til bakentil med en trestemt utgave av Fanitullen, så har jeg opplevd å få enkelte skjeive øyenkast. Men aleine for meg sjøl lar jeg det bare stå til selvsagt:-) Aleine i bilen, så trenger du ikke rulle ned og lufte heller, og spise pølse samtidig. 0 Siter
Gjest neglespiseren Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Jeg klipper tåneglene og spiser dem etterpå... Har alltid likt smaken av negler. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Å pelle nese er en nytelse - som dog gjøres i enerom. ) Eller i bilen når man _tror_ ingen ser det;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Når jeg står på rødt i byen, og snur meg for å se på føreren i bilen ved siden av, så sitter de alltid og peller seg i nesa. Godt det ikke bare er meg da ;-) 0 Siter
keinstein Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Godt det ikke bare er meg da ;-) Og folk promper når de fyller bensin. Hvorfor? 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Jeg klipper tåneglene og spiser dem etterpå... Har alltid likt smaken av negler. Åh gud, det gjorde jeg da jeg var liten 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Jeg snyter meg også i dusjen... Blir alltid så "snørrete" når jeg holder pusten under vannet i dusjen. Bedre å få ut snørret enn å puste det inn igjen;-) Noen ganger er jeg fæl til å grave meg i nesa når jeg kjører bil også... det er tross alt bedre å få ut nesebusene enn å gå med nesa full av buser, eller? Ja den nesa blir utrolig tørr og kløete i bil, blir nøyt til å gjøre noe med det ja 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Hehe, ja - badekartissing er i overkant. Badekarpromping er det ingen som innrømmer å ha gjort... Det er vel iiingen som gjør det, da. ;o) 0 Siter
keinstein Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Jeg klipper tåneglene og spiser dem etterpå... Har alltid likt smaken av negler. Jeg strør dem på pizzaen. Henter masse på gamlehjemmet her nede. Litt al dente liksom. 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Jeg strør dem på pizzaen. Henter masse på gamlehjemmet her nede. Litt al dente liksom. Æææsj...Denne tråden begynner å bli virkelig ekkel! ;o) 0 Siter
meg__123! Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Jeg strør dem på pizzaen. Henter masse på gamlehjemmet her nede. Litt al dente liksom. *kaster opp* 0 Siter
keinstein Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 *kaster opp* De litt tjukke gule er best. De med neglsopp er ikke så gode. 0 Siter
meg__123! Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 De litt tjukke gule er best. De med neglsopp er ikke så gode. fy å ekkelt :/ usj 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Ja den nesa blir utrolig tørr og kløete i bil, blir nøyt til å gjøre noe med det ja Dessuten er det så kjedelig å kjøre bil at det er greit å ha _noe_ å fordrive tida med. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Og folk promper når de fyller bensin. Hvorfor? Er det sant? Heretter kommer jeg til å glo på folk som fyller bensin... 0 Siter
keinstein Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Er det sant? Heretter kommer jeg til å glo på folk som fyller bensin... Antagelig begynner tarminnholdet å røre på seg når de reiser seg og går ut av bilen. 0 Siter
Gjest Vanlig månemåler Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Ekkelt og ekkelt... Sjøl synes jeg ikke det, men når jeg trår til bakentil med en trestemt utgave av Fanitullen, så har jeg opplevd å få enkelte skjeive øyenkast. Men aleine for meg sjøl lar jeg det bare stå til selvsagt:-) Spiller du musikk med _hele_ kroppen? Er det derfor du kaller deg musikeren? ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.