Gjest togli Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Men jeg ser at flere her spiser negler. Det har aldri falt meg inn at noen faktisk gjør det. Men det er hakket verre å drite i søpla da ;-) Jeg kan faktisk huske at farmoren min var irritert på onkel fordi han satt og beit/spiste på tåneglene sine. Husker jeg var så imponert over at han klarte å sitte med beina opptil munnen sin *ler* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Spiser negler? Det var litt merkelig... Det er ikke til å komme bort fra at små neglebiter ofte havner nedi magen, men det er vel strengt tatt mer riktig å kalle det å "bite" negler ;-) 0 Siter
Gjest jeppsk Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 jeg har det med å rape ved middagsbordet (høres ut som en mann!), men kun når jeg er alene eller med søsken =P de har adoptert mine ikke fullt så gode vaner.. og ja, jeg snyter meg i dusjen, men aldri ellers. hater det! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.