Gå til innhold

Utdanning

Gjest Tja si det;)

Anbefalte innlegg

Gjest Tja si det;)
Skrevet

Hei,

Er det noen her som kan anbefale meg en utdanning, som fører til at jeg kan få jobb i bank?

Har alltid hatt lyst til å jobbe i en bank. Uten helt å vite hvilken utdanning jeg børt satse på.

Så jeg tok riktignok regnskaps- og lønnsmedarbeider utdanning og jobber som regnskapsmedarbeider.

Er det noen her som kan gi meg tips om hvilken utdanning jeg bør velge?

Jeg tenkte i første omgang på online studie, eller fjernstudier heter det kanskje?

Har noen være i lignende situasjon?

Ville vært kjempe takknemlig for tilbakemelding:)

Skrevet

Det er jo en fordel å ha økonomiutdannelse hvis du vil jobbe i bank. Men innen bank så er det veldig mye man kan gjøre, så det spørs hva slags jobb innen bank du er ute etter.

Gjest Ja lurer nå på det gitt
Skrevet

Det er jo en fordel å ha økonomiutdannelse hvis du vil jobbe i bank. Men innen bank så er det veldig mye man kan gjøre, så det spørs hva slags jobb innen bank du er ute etter.

Er åpen for alt mulig egentlig. Kan regnskaps- og lønnsmedarbeider få jobb i bank bransjen?

Hadde tenkt å ta bedriftsøkonomi, høres det bra ut?

Skrevet

Er åpen for alt mulig egentlig. Kan regnskaps- og lønnsmedarbeider få jobb i bank bransjen?

Hadde tenkt å ta bedriftsøkonomi, høres det bra ut?

Jeg tror kanskje jeg må spørre deg hvorfor du så gjerne vil jobbe i bank? Er det fordi du tror at du vil få bedre lønn ved å jobbe i bank? Eller mer interessante arbeidsoppgaver? Er du interessert i å jobbe i skranken?

Og hvor mange år har du tenkt å bruke på utdannselse? Tar du en bachelor i økonomi f.eks så har du veldig mange muligheter.

Skrevet

Jeg tror kanskje jeg må spørre deg hvorfor du så gjerne vil jobbe i bank? Er det fordi du tror at du vil få bedre lønn ved å jobbe i bank? Eller mer interessante arbeidsoppgaver? Er du interessert i å jobbe i skranken?