Gå til innhold

Doer med dårlig lydisolering

Gjest Håper folk ikke forpester stua mi

Anbefalte innlegg

Gjest Håper folk ikke forpester stua mi
Skrevet

Jeg er sikkert ikke den eneste som kjenner folk som har do like ved stua, og som er temmelig lytt? :)

Jeg gruer meg som en hund til å gå dit, og synes det er litt ekkelt om folk blir der inne leeeenge om det er selskap o.l. Det kan jo fort komme lukt inn i stua også. Men nå skal jeg flytte selv, og sannelig er doen med inngang fra stua.

Det er mye rart man skal lure på ;)

Skrevet

Hva med en kasse med kattesand?

Det kan fort lukte litt liten kattepus også.

Skrevet

Jeg kjenner ingen som har do så nær stua. De har den fra yttergangen eller innergangen. Det ville være pinlig å bruke den ja :)

Gjest Flystripa
Skrevet

Et boligfelt jeg vet om, med 40 like boliger, har badet med inngang fra stua. Jeg er fortsatt i sjokk over planløsningen...

Skrevet

Et boligfelt jeg vet om, med 40 like boliger, har badet med inngang fra stua. Jeg er fortsatt i sjokk over planløsningen...

Du milde. Garantert tegnet av en mann.

Gjest Flystripa
Skrevet

Du milde. Garantert tegnet av en mann.

Området er Bjørnmyra, en klynge av hus bortenfor Stav Gjestegård. De teiteste husene til dags dato!

Skrevet

Området er Bjørnmyra, en klynge av hus bortenfor Stav Gjestegård. De teiteste husene til dags dato!

Lurer på om jeg ikke har en slektning som bor der... :o) Vet ikke om det er i de husene da.

Men med en slik planløsning må de bare være tegnet av en mann som alltid pisser og driter helt lydløst og aldri har hatt problemer med magen...

Gjest Flystripa
Skrevet

Lurer på om jeg ikke har en slektning som bor der... :o) Vet ikke om det er i de husene da.

Men med en slik planløsning må de bare være tegnet av en mann som alltid pisser og driter helt lydløst og aldri har hatt problemer med magen...

Ja, det er helt idiotisk! 1 meter fra spisestua er dass, boblekar og steamdusj.

Skrevet

Foreldrene mine har doinngang fra TV-stua, men det er fordi et gammelt soverom og en gang ble gjort om til stue. Irriterende løsning ja, men gjestene blir pent henvist til badet i 2. etasje.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...