Gå til innhold

Julegaver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke kontakt med mamman min og søsteren min pga en familiekomflikt. Vi har ikke snakkes sammen på 7 mnd. Og er meget sikker på at sånn kommer det til å fortsette lang tid fremmover.

Vi skal ikke være sammen i jula, da jeg ikke er bedt.

Det hele handler om kontroll og sjalusi. Uten å gå mere inn på det.

Hadde dere kjøpt julegave til et fam.medl. når dere ikke har NOE kontakt??

Eller tatt imot??

Skrevet

nei..

oki. Da er det greit. Da dropper jeg det.

Takk for kjapt og klart svar.

Skrevet

oki. Da er det greit. Da dropper jeg det.

Takk for kjapt og klart svar.

:)

Skrevet

Kommer an på om du har lyst til å bli forsonet med de igjen. Jula er vel en fin anledning til å gi en klem, en liten gave, en liten "glad i deg" og så begynne å snakke sammen igjen...?

Hvis det er uaktuelt ville jeg hverken gitt eller tatt i mot noe som helst.

Skrevet

Nope! Det får være enten-eller, ja! Enten har man kontakt, og kjøper gaver, eller så har man brutt kontakten. Enkelt og greit.(Eh...)

Skrevet

Nope! Det får være enten-eller, ja! Enten har man kontakt, og kjøper gaver, eller så har man brutt kontakten. Enkelt og greit.(Eh...)

Jeg kjøper en sånn pakkeløsning med hvit kopp som datteren min kan farge på og gi til dem som er i fra bare henne. Og jeg kommer ikke til å ta imot noe gave til meg. Som du skriver enten eller.

Jeg er veldig ferdig med familien min.

Trist og vondt men nok er nok. Du kommer til et pungt i livet at mann får nok og må se fornuften og leve videre. Er ikke 16 år lengere og kan bli herset med. Jeg er voksen og selvstendig!!!!!

Først nå som34 år kan jeg endelig si at jeg er voksen og selvstendig. Uten at noen kontrollerer meg og bestemmer over meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...