Gå til innhold

Helsesekretærer, se hit:o)

Anbefalte innlegg

Gjest legesekretøsen
Skrevet

Kan jeg spørre om hva du tjener? og jobber du på legekontor eller sykehus, privat eller offentlig?

Vi skal ha lønnsforhandlinger nå, og etter hva jeg har skjønt tjener vi på vårt kontor ganske lite i forhold til andre!

Vi sekretærer må holde sammen, derfor driver jeg litt spionasje, slik at jeg vet hvordan det ligger an andre steder!

Selv tjener jeg lusne 255.000 i året, og syns det er altfor lite, vi jobber jo livet av oss:o)

Gjest Flott yrke men dårlig lønnet
Skrevet

Jeg tjente på det meste, dog nyutdannet, ca. 227000.-

Nå er jeg i annet yrke hvor jeg ikke har utdanning og tjener 275000.-

Gjest legesekretøsen
Skrevet

Jeg tjente på det meste, dog nyutdannet, ca. 227000.-

Nå er jeg i annet yrke hvor jeg ikke har utdanning og tjener 275000.-

Ja, pokker og, det er så teit at det er så dårlig betalt, for jeg trives veldig med det jeg gjør, selv om det er veldig hektisk!

Den nye jobben din, er den relatert til helsesekretær utdannelsen? Har også lyst til å tjene mer, men vet ikke helt hva slags muligheter jeg har!

Gjest Flott yrke men dårlig lønnet
Skrevet

Ja, pokker og, det er så teit at det er så dårlig betalt, for jeg trives veldig med det jeg gjør, selv om det er veldig hektisk!

Den nye jobben din, er den relatert til helsesekretær utdannelsen? Har også lyst til å tjene mer, men vet ikke helt hva slags muligheter jeg har!

Nye jobben er som økonomimedarbeider :)

Ingen utdannelse, men en del kontorarbeidserfaring.

Skrevet

Du er klar over at du er ettertraktet som sekretær på et advokatkontor som jobber med trygdesaker? Da vil du tjene mer.

Gjest legesekretøsen
Skrevet

Du er klar over at du er ettertraktet som sekretær på et advokatkontor som jobber med trygdesaker? Da vil du tjene mer.

Ettertraktet sier du? Hm...det ordet var litt kult:o)

Hvordan finner jeg ut av slike ledige stillinger dà tro? Vet du??

Skrevet

Ettertraktet sier du? Hm...det ordet var litt kult:o)

Hvordan finner jeg ut av slike ledige stillinger dà tro? Vet du??

Det sa de til oss da jeg gikk legesekretærkurs. Jeg har ikke prøvd, men kanskje du skulle ringe rundt til de forskjellige advokatene som har spesialisert seg på trygderett.

Jeg regner med at du skriver raskt og er god i medisinsk terminologi :o)

Gjest helsesekretær
Skrevet

Jeg tjener nå 267 000, men til våren stiger jeg i lønn til 274 000,- Jobber på sykehus.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...