Gjest legesekretøsen Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Kan jeg spørre om hva du tjener? og jobber du på legekontor eller sykehus, privat eller offentlig? Vi skal ha lønnsforhandlinger nå, og etter hva jeg har skjønt tjener vi på vårt kontor ganske lite i forhold til andre! Vi sekretærer må holde sammen, derfor driver jeg litt spionasje, slik at jeg vet hvordan det ligger an andre steder! Selv tjener jeg lusne 255.000 i året, og syns det er altfor lite, vi jobber jo livet av oss:o) 0 Siter
Gjest Flott yrke men dårlig lønnet Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Jeg tjente på det meste, dog nyutdannet, ca. 227000.- Nå er jeg i annet yrke hvor jeg ikke har utdanning og tjener 275000.- 0 Siter
Gjest legesekretøsen Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Jeg tjente på det meste, dog nyutdannet, ca. 227000.- Nå er jeg i annet yrke hvor jeg ikke har utdanning og tjener 275000.- Ja, pokker og, det er så teit at det er så dårlig betalt, for jeg trives veldig med det jeg gjør, selv om det er veldig hektisk! Den nye jobben din, er den relatert til helsesekretær utdannelsen? Har også lyst til å tjene mer, men vet ikke helt hva slags muligheter jeg har! 0 Siter
Gjest Flott yrke men dårlig lønnet Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Ja, pokker og, det er så teit at det er så dårlig betalt, for jeg trives veldig med det jeg gjør, selv om det er veldig hektisk! Den nye jobben din, er den relatert til helsesekretær utdannelsen? Har også lyst til å tjene mer, men vet ikke helt hva slags muligheter jeg har! Nye jobben er som økonomimedarbeider Ingen utdannelse, men en del kontorarbeidserfaring. 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Ja, pokker og, det er så teit at det er så dårlig betalt, for jeg trives veldig med det jeg gjør, selv om det er veldig hektisk! Den nye jobben din, er den relatert til helsesekretær utdannelsen? Har også lyst til å tjene mer, men vet ikke helt hva slags muligheter jeg har! Du er klar over at du er ettertraktet som sekretær på et advokatkontor som jobber med trygdesaker? Da vil du tjene mer. 0 Siter
Gjest legesekretøsen Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Du er klar over at du er ettertraktet som sekretær på et advokatkontor som jobber med trygdesaker? Da vil du tjene mer. Ettertraktet sier du? Hm...det ordet var litt kult:o) Hvordan finner jeg ut av slike ledige stillinger dà tro? Vet du?? 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Ettertraktet sier du? Hm...det ordet var litt kult:o) Hvordan finner jeg ut av slike ledige stillinger dà tro? Vet du?? Det sa de til oss da jeg gikk legesekretærkurs. Jeg har ikke prøvd, men kanskje du skulle ringe rundt til de forskjellige advokatene som har spesialisert seg på trygderett. Jeg regner med at du skriver raskt og er god i medisinsk terminologi ) 0 Siter
Gjest helsesekretær Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Jeg tjener nå 267 000, men til våren stiger jeg i lønn til 274 000,- Jobber på sykehus. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.