Gå til innhold

Nytt spm.. ang ny mobil

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor26
Skrevet

Åssen får jeg telefonlista fra den gamle telefonen over på den nye, uten å ta i bruk blokk og blyant?? Begge er Nokia'er.

Skrevet

Du putter sim-kortet fra den gamle inn i den nye, sier ja til å flytte kontaktene fra sim-kort til telefon.

Også kan du putte det nye sim-kortet inn i den gamle telefonen og overføre nummerne som ligger på selve telefonen til sim-kortet, så har du de når du putter nye sim-kortet inn i ny telefon.

Eller noe...

Gjest trultemor26
Skrevet

Du putter sim-kortet fra den gamle inn i den nye, sier ja til å flytte kontaktene fra sim-kort til telefon.

Også kan du putte det nye sim-kortet inn i den gamle telefonen og overføre nummerne som ligger på selve telefonen til sim-kortet, så har du de når du putter nye sim-kortet inn i ny telefon.

Eller noe...

Men hvordan får jeg spørsmålet om å flytte kontakter fra sim-kort til telefon?

Og må jeg få nummerne fra gamle-telefon over på SIM-kort først?

Skrevet

Men hvordan får jeg spørsmålet om å flytte kontakter fra sim-kort til telefon?

Og må jeg få nummerne fra gamle-telefon over på SIM-kort først?

Får du ikke det spørsmålet altså? Finner det ikke i farten...

Gjest trultemor26
Skrevet

Får du ikke det spørsmålet altså? Finner det ikke i farten...

Nei..

*grr*

Snart gjør jeg det på den manuelle måten her..

Gjest ChiengMai
Skrevet

Har telefonene blåtann? I så fall kan dy flytte via det.

Ellers velger du Kopier som du finner et eller annet sted under Kontakter i den gamle telefonen før du flytter kortet. Velg fra telefon til SIM. Så flytter du kortet og velger motsatt, altså fra SIM til telefon.

Men hvis kontaktlista viser med f. eks flere telefonnummer under samme navn så får du bare flyttet de på den måten via blåtann eller infrarød.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...