Gjest trultemor26 Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Åssen får jeg telefonlista fra den gamle telefonen over på den nye, uten å ta i bruk blokk og blyant?? Begge er Nokia'er. 0 Siter
Åsemor Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Du putter sim-kortet fra den gamle inn i den nye, sier ja til å flytte kontaktene fra sim-kort til telefon. Også kan du putte det nye sim-kortet inn i den gamle telefonen og overføre nummerne som ligger på selve telefonen til sim-kortet, så har du de når du putter nye sim-kortet inn i ny telefon. Eller noe... 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Du putter sim-kortet fra den gamle inn i den nye, sier ja til å flytte kontaktene fra sim-kort til telefon. Også kan du putte det nye sim-kortet inn i den gamle telefonen og overføre nummerne som ligger på selve telefonen til sim-kortet, så har du de når du putter nye sim-kortet inn i ny telefon. Eller noe... Men hvordan får jeg spørsmålet om å flytte kontakter fra sim-kort til telefon? Og må jeg få nummerne fra gamle-telefon over på SIM-kort først? 0 Siter
Åsemor Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Men hvordan får jeg spørsmålet om å flytte kontakter fra sim-kort til telefon? Og må jeg få nummerne fra gamle-telefon over på SIM-kort først? Får du ikke det spørsmålet altså? Finner det ikke i farten... 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Får du ikke det spørsmålet altså? Finner det ikke i farten... Nei.. *grr* Snart gjør jeg det på den manuelle måten her.. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Har telefonene blåtann? I så fall kan dy flytte via det. Ellers velger du Kopier som du finner et eller annet sted under Kontakter i den gamle telefonen før du flytter kortet. Velg fra telefon til SIM. Så flytter du kortet og velger motsatt, altså fra SIM til telefon. Men hvis kontaktlista viser med f. eks flere telefonnummer under samme navn så får du bare flyttet de på den måten via blåtann eller infrarød. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.