Gå til innhold

åndenes makt

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hadde ikke tort å være på hytta om jeg skulle holde meg unna hus med ånder eller energier som jeg ser de kaller det. Der ER det noe, men har aldri kjent frykt. Er nok bare noen som er der i god hensikt.

Har du sett Evil Dead?

Den foregår også på en hytte ...

Skrevet

Har du sett Evil Dead?

Den foregår også på en hytte ...

Nei jeg har ikke sett den. Men det er ikke skummelt på hytta mi, det er helt sant.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei jeg har ikke sett den. Men det er ikke skummelt på hytta mi, det er helt sant.

Det kan fort bli skummelt hvis du ser Evil Dead. :)

Gjest Aimabel
Skrevet

Kommer jo helt an på hvordan spøkelse det er snakk om. Hvis det er julenissen som går igjen og sier hoho er det vel for de fleste ok, men hvis spøkelset er av typen langhåra småjente som kryper ut av tv-en og tar livet av gjestene mine på de mest bisarre måter, ville jeg nok vurdert å flytte.

Sett The Grudge 2 eller noe?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sett The Grudge 2 eller noe?

Nope. The Ring.

Ingen vil ha sånne spøkelser på besøk.

hare1365380455
Skrevet

Nope. The Ring.

Ingen vil ha sånne spøkelser på besøk.

Har du sett nr. 2 også?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har du sett nr. 2 også?

Nope. Ikke ennå. Bestilte en billigboks med nummer 1 og 2 fra Play for noen uker siden, men fikk feil film.

Tolket det til at jeg ikke bør se den. Jeg har ikke godt av små spøkelsesjenter som kommer ut av tv-en.

The Grudge 2 driter jeg i av helt andre grunner. Den ser latterlig dårlig ut. :)

hare1365380455
Skrevet

Nope. Ikke ennå. Bestilte en billigboks med nummer 1 og 2 fra Play for noen uker siden, men fikk feil film.

Tolket det til at jeg ikke bør se den. Jeg har ikke godt av små spøkelsesjenter som kommer ut av tv-en.

The Grudge 2 driter jeg i av helt andre grunner. Den ser latterlig dårlig ut. :)

Det er som oftest nr. 1 som er best... Sånn er det bare. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er som oftest nr. 1 som er best... Sånn er det bare. :)

Jepp. Men jeg så Mission Impossible 3 her forleden, og den funka helt greit med sine kule effekter og typiske James Bond-action - uten kvalitetsmessige sammenligninger, for øvrig, da James Bond suger stort. :)

hare1365380455
Skrevet

Jepp. Men jeg så Mission Impossible 3 her forleden, og den funka helt greit med sine kule effekter og typiske James Bond-action - uten kvalitetsmessige sammenligninger, for øvrig, da James Bond suger stort. :)

Det er godt med en dose action av og til! :)

Men har du sett Da Vinci-koden? Jeg lurer på om den er spennende...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er godt med en dose action av og til! :)

Men har du sett Da Vinci-koden? Jeg lurer på om den er spennende...

Ikke sett den, men det er kun folk jeg alltid er uenig med som anbefaler den. Så jeg tror jeg avstår - i hvert fall fram til den koster en femtilapp. :)

hare1365380455
Skrevet

Ikke sett den, men det er kun folk jeg alltid er uenig med som anbefaler den. Så jeg tror jeg avstår - i hvert fall fram til den koster en femtilapp. :)

Boka var underholdende, så jeg kommer nok til å se filmen en vakker dag.

I dag er det en regnfull dag, så da blir det kanskje The Nightmare Before Christmas.

hare1365380455
Skrevet

Har du forresten sett The Nightmare Before Christmas? Jeg pleier ikke å se den typen filmer, men jeg likte Corpse bride.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har du forresten sett The Nightmare Before Christmas? Jeg pleier ikke å se den typen filmer, men jeg likte Corpse bride.

Jeg likte Corpse Bride, men jeg likte ikke Nightmare Before ... Skrudde den faktisk av etter kort tid.

Ikke min type animasjonsfilm.

Skrevet

Jeg tror ikke jeg hadde klart å bo i et hus med uforklarlige hendelser, iallfall ikke alene.

En ung slektning av meg har noen som går igjen i huset. I hans tilfelle hjalp de ikke å flytte. Spøkelset ble med på lasset. Det ser ut som at spøkelset ikke liker slektningens samboer. Medier har vært innkoblet, og det siste jeg har hørt, er at det er slektningens avdøde bestefar som holder til i huset (han var yndlingsbarnebarnet).

hare1365380455
Skrevet

Jeg likte Corpse Bride, men jeg likte ikke Nightmare Before ... Skrudde den faktisk av etter kort tid.

Ikke min type animasjonsfilm.

Jeg så 15 min. i dag, så den engasjerte ikke så veldig. Men jeg må nesten se den ferdig..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...