Gå til innhold

Husmorferie here i come!

Anbefalte innlegg

Gjest Høy tid!
Skrevet

F... som jeg kjeder meg her!

Er det noen kjerringer (eller andre? anyone?) her som blir med meg på husmorferie? ;)

Lei av å være uggen og fryse, trenger en ferie nå.

Gjest Vidigal
Skrevet

Jeg er for tiden sykmeldt og kjeder livet av meg... kunne gjerne tenke meg og bli med deg på en sydentur, har penger... men ikke barnevakt..

Det hadde bare vært så utrolig dilig og komme seg vekk litt..og koble av jobb, barn, og ekser..og ikke minst husarbeid, planlegging av middag....

Gjest Høy tid!
Skrevet

Jeg er for tiden sykmeldt og kjeder livet av meg... kunne gjerne tenke meg og bli med deg på en sydentur, har penger... men ikke barnevakt..

Det hadde bare vært så utrolig dilig og komme seg vekk litt..og koble av jobb, barn, og ekser..og ikke minst husarbeid, planlegging av middag....

Ja enig! Det evige maset og tjaset... jeg er litt lei nå.

Har aldri tatt en husmorferie og synes det nå er på høy tid.

Jeg kunne godt tenkt meg å dra sammen med en doler som var til å stole på, hvorfor ikke?

Du får skaffe deg barnevakt! ;o)

ylvali1365381015
Skrevet

Ahh, føler helt klart som du! ;-)

Jeg er lei av mørket, først og fremst, det er vanskeligere å bøte på enn kulde, som man tross alt kan kle ut. Og enda gjenstår hele vinteren!! :-( Jeg tenkte ikke over set da jeg var barn/ung, men i voksen alder har jeg blitt nesten deprimert hver vinter. Det går jo utover forholdet til partner og familie forøvrig, kjenner meg totalt tappet for krtefter ofte, som om jeg led av en kronisk sykdom.Pøser på med vitaminer og sunn mat, men jeg trenger bare mer, mer, mer... av alt! Ikke minst søvn.

Jeg unner meg selv en liten uke med sol og varme, men det trenger også ungene, stakkars.

Tror derfor vi tar en liten uke hele familien i år. Kanskje får vi det bedre alle sammen da...

Ta med deg familien på rekreasjon du også! :-)

Så kan du heller ta en langhelg med venninder som husmorferie.

Ønsker deg en fin vinter, så langt det lar seg gjøre.

Sov nok og tenn talglys, nyt litt vin og senk ytre krav til fordel for avslapning når du trenger det! :-)

Mvh,

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg skal på en liten husmorferie om en mnd. Men ikke til varmere strøk.

Vi kan jo lage ett Dol-treff for slitne dolere i Spania f.eks? ;o)

Skrevet

Skulle gjerne reist til varmere strøk hver vinter ja... Men så elsker jeg å reise til Hellas også, og det er best på sommeren (eller vår/høst), så det blir altfor få ferier om vinteren. Har ikke god nok råd, rett og slett.

Men om du spanderer blir jeg gjerne med! ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg kan godt stille i drags og bli med på husmortur til Thailand eller Mexico.

Det hadde vært herlig å innta en kritthvit strand kun iført bikini og sånn kjemphatt jeg ikke husker hva heter men som kan brukes som båt hvis syndefloden skulle innhente oss og apene vi har dressert til å åpne kokosnøtter for oss.

Gjest Calóni
Skrevet

Det hadde vært herlig å innta en kritthvit strand kun iført bikini og sånn kjemphatt jeg ikke husker hva heter men som kan brukes som båt hvis syndefloden skulle innhente oss og apene vi har dressert til å åpne kokosnøtter for oss.

En sånn en du har i tankene?

http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/11/06/481989.html

Gjest Vidigal
Skrevet

Ja enig! Det evige maset og tjaset... jeg er litt lei nå.

Har aldri tatt en husmorferie og synes det nå er på høy tid.

Jeg kunne godt tenkt meg å dra sammen med en doler som var til å stole på, hvorfor ikke?

Du får skaffe deg barnevakt! ;o)

De reklamerer så veldig med spa turer nå. Kunne du tenke deg det, eller syden?

I hvilke fylke bor du i? og alder? Jeg er 34.

Når kunne du tenke deg å reise?

Kan prøve å få barnevakt. For det hadde vært deilig å komme seg litt vekk. ;0)

Gjest Høy tid!
Skrevet

De reklamerer så veldig med spa turer nå. Kunne du tenke deg det, eller syden?

I hvilke fylke bor du i? og alder? Jeg er 34.

Når kunne du tenke deg å reise?

Kan prøve å få barnevakt. For det hadde vært deilig å komme seg litt vekk. ;0)

Hei igjen! Ja, det er masse å velge mellom, og jeg er litt eldre enn deg.

Jeg må ta det etter jul ser det ut til.

Vi kan utveksle mailadresser på meldingsforumet. Om du lager en anonym mailadresse og legger igjen der, kontakter jeg deg. Ok?

Gjest Høy tid!
Skrevet

Ok, du skal få bli med om du lover at jeg får se piercingen din! ;o)

Deg i hvit bikini og Diana Ross-hatt kan jo bli en pirrende opplevelse det. Men det er en fare for at muskuløse, femi thaigutter med string kaster sin elsk på deg. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...